Terug

Klantendienst weigert dataphone 1GB stop te zetten

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

C. D.

Naar: Proximus

03/09/2023

Beste,Ik probeer intussen al 2 weken om de optie dataphone 1GB, die ik 2 jaar geleden bij een abonnement met smartphone moest nemen, stop te zetten. Het 2 jarig contract is voorbij en volgens de chatmedewerker moet dit automatisch stoppen en was dit volgens hem/haar ook gebeurd. Zoals u in bijlage kan zien is dit echter nog steeds actief en kan ik het zelf niet stopzetten en betaal ik hier dus ook nog 10 euro per maand voor. Ik heb al 2 keer contact opgenomen via de chat maar jullie weigeren dit te deactiveren. De laatste medewerker heeft het gesprek zelfs gewoon afgebroken.Ik vind het schandalig dat het zo veel moeite kost om een dienst te deactiveren die ik contractueel gezien niet meer moet betalen en dat jullie klantendienst zo onbehulpzaam en onbeleefd is. Ik ben serieus aan het overwegen om van provider te veranderen.Gelieve dit zo snel mogelijk in orde te brengen.Mvg,Carmen

Berichten (1)

C. D.

Naar: Proximus

09/09/2023

Beste,Kan u aub reageren? De dataphone 1GB is nog steeds actief!!Mvg,Carmen


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform