Terug

Klantendienst onvriendelijk en niet behulpzaam

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

C. S.

Naar: bpost

25/10/2021

Beste,Op vrijdag 22 oktober ontving ik een brief van bpost dat het factuur en/of betalingsbewijs ontbreekt voor mijn zending van buiten de EU. Normaal gezien staat er op zo'n brief altijd de barcode vermeld van het pakje waarover het gaat, dit was bij deze brief niet het geval. Ik houd de pakjes die ik verwacht altijd goed in de gaten, maar geen enkele van mijn pakjes vereist een factuur. Om 17u49 contacteerde ik dus de klantendienst van bpost omdat ik geen idee had om welk pakje het ging. Ik kreeg een vriendelijke vrouw aan de lijn, maar ze kon mijn jammer genoeg niet helpen omdat zij niet in staat was om een pakje op te zoeken zonder barcode, ze raadde mij aan op op maandag 25 oktober opnieuw contact op de nemen omdat er dan wel mensen aanwezig zouden zijn die dat wel kunnen.Op maandag 25 oktober om 9u21 contacteer ik de klantendienst opnieuw, en ik krijg een vriendelijke jongeman aan de lijn. Ik zei dat ik al reeds gesproken heb met de klantendienst op vrijdag en dat ze mij toen zeiden om vandaag opnieuw te telefoneren omdat er vandaag wel mensen aanwezig zouden zijn die mij verder kunnen helpen. De medewerker verweer mij vervolgens door naar een expert. De expert die ik aan de lijn kreeg was een zeer onvriendelijke vrouw, ze riep op mij zonder trackingcode kunnen wij u NIET verder helpen! Ik vroeg haar waarom ze mij vrijdag dan hadden gezegd dat dit wel het geval was, waarop ze opnieuw riep: Er is NIEMAND die zonder een trackingcode een opzoeking kan doen! Wij kunnen u NIET verder helpen! Laat ik even weten dat ik altijd mijn uiterste best doe om zeer vriendelijk om te gaan met personeel dat werkt aan een telefoonlijn. Haar brute manier van omgaan met mij was totaal ongeprovoceerd. Uiteindelijk kreeg ik dan het antwoord dat het om een foutieve brief ging. Was het zo moeilijk om dit van de eerste keer te zeggen, in plaats van mij de grond in te boren? En is dit de manier waarop bpost experts klanten mogen behandelen?

Berichten (1)

bpost

Naar: C. S.

26/10/2021

Beste klant,We hebben uw verzoek ontvangen.Uit het onderzoek van uw aanvraag is gebleken dat u nog geen klacht hebt ingediend bij de klantendienst van bpost over de klantvriendelijkheid van onze collega.Om een optimale opvolging van uw dossier te verzekeren, nodigen wij u uit om contact met hen op te nemen. Onze adviseurs nemen uw verzoek in behandeling.U kan dit doen via de link s:www.bpost.be/nl/business/faq/de-medewerker-van-de-klantendienst-met-wie-ik-contact-had-was-niet-vriendelijk-wat-kan-ik-doen-0Met vriendelijke groeten,AnnebpostMuntcentrum, 1000 BrusselCentre Monnaie, 1000 Bruxelles[THREAD ID:1-HRES4P9]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform