Beste klant,Na het onderzoek van uw aanvraag hebben we vastgesteld dat u voor de behandeling van uw dossier een beroep hebt gedaan op de klantendienst van bpost.Indien u de ontvanger bent van een zending, raden we u aan om uw afzender te contacteren om een onderzoek te starten.De afzender, als opdrachtgever, beschikt over alle informatie en documenten om het dossier te behandelen.Als afzender kan hij ook het online formulier invullen.Indien het pakket van buitenland afkomstig is , kan ook de afzender een klacht indienen via zijn transporteur, deze neemt dan contact op met bpost .Onze dienst 'sign for me' is alleen geldig voor aangetekende zendingen, niet voor pakjes.Indien u een probleem heeft met deze dienst kan u het online formulier invullen via deze link s:www.bpost.be/nl/faq/mijn-sign-me-mandaat-werd-niet-uitgevoerd-wat-nuIn de hoop u voldoende te hebben gea¯nformeerd, sluiten wij uw dossier.Met vriendelijke groeten,AnnebpostAnspachlaan 1 bus 11000 Brussel[THREAD ID:1-LIU4TQ9]