Terug

Klantendienst onbestaande

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

F. V.

Naar: bpost

01/02/2023

Beste,Ik trachtte de klantendienst te contacteren ivm een pakje dat volgens hun app onderweg was, maar na een tijdje op inactief werd gezet. Na een poging om te chatten werd mij duidelijk dat dit enkel werkte voor enkele heel eenvoudige zaken en dus nutteloos was. Dan maar bellen. Ik kreeg heel even een wacht muziekje en dan stilte. Na ongeveer 30 seconden kreeg ik een mompelende stem aan de lijn. Ik verifieerde dat ik wel degelijk bij bpost was en legde mijn probleem voor. Ze kon ahv mijn chat code opzoeken over welke zending het was en vertelde me dat de zending al terug naar afzender was, wat helemaal niet overeenkwam met wat in de track and trace stond. Toen ik dat vertelde hoorde ik een klik en dan weer die ijzige stilte. Ik heb nog 3 minuten gewacht en een paar keer geïnformeerd of er nog iemand was. Dan heb ik ingelegd. Deze week hebben ze ook herhaaldelijk de leveringsvoorwaarden genegeerd en hun “sign for me” klinkt hip maar wordt ook genegeerd. Telefoon werkt voor geen meter en ze beweren een online klachten formulier te hebben, maar je komt enkel op een FAQ terecht die je geen meter verder helpt.

Berichten (1)

bpost

Naar: F. V.

06/02/2023

Beste klant,Na het onderzoek van uw aanvraag hebben we vastgesteld dat u voor de behandeling van uw dossier een beroep hebt gedaan op de klantendienst van bpost.Indien u de ontvanger bent van een zending, raden we u aan om uw afzender te contacteren om een onderzoek te starten.De afzender, als opdrachtgever, beschikt over alle informatie en documenten om het dossier te behandelen.Als afzender kan hij ook het online formulier invullen.Indien het pakket van buitenland afkomstig is , kan ook de afzender een klacht indienen via zijn transporteur, deze neemt dan contact op met bpost .Onze dienst 'sign for me' is alleen geldig voor aangetekende zendingen, niet voor pakjes.Indien u een probleem heeft met deze dienst kan u het online formulier invullen via deze link s:www.bpost.be/nl/faq/mijn-sign-me-mandaat-werd-niet-uitgevoerd-wat-nuIn de hoop u voldoende te hebben gea¯nformeerd, sluiten wij uw dossier.Met vriendelijke groeten,AnnebpostAnspachlaan 1 bus 11000 Brussel[THREAD ID:1-LIU4TQ9]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform