Terug

Klantendienst onbereikbaar, verzekering eenzijdig opgezegd, geld kwijt

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

I. S.

Naar: Corona Direct Verzekeringen

31/05/2024

Sinds 2/03/24 heb ik een autoverzekering afgesloten. Ik betaalde de factuur meteen voor een jaar, 518,49 euro. Later kreeg ik nog een extra factuur voor een bedrag 10,33. Ik probeerde naar de klantendienst te bellen om te weten te komen waarvoor die extra 10,33 euro was. Bij de klantendienst is het onmogelijk binnen te geraken, na 11 mintuten word ik steevast van de lijn gesmeten. Op mijn mails (10 in totaal!) kreeg ik nooit antwoord. In mei kreeg ik dan per aangetekende brief een ingebrekestelling. Ik mailde en belde opnieuw. Op 1 mail kreeg ik eindelijk antwoord waarvoor die 10,33 euro diende. Mijn schadeverleden was niet voldoende bewezen. Ik mailde diezelfde dag mijn schade-attesten door met de mededeling dringend. Opnieuw geen enkele reactie. Vandaag is mijn verzekering eenzijdig door hen opgezegd, ik heb dus geen verzekering meer terwijl ik wel voor een volledig jaar betaalde. Graag wil ik het restbedrag van mijn vooruit betaalde verzekering zo snel mogelijk terug zodat ik een andere verzekering kan nemen. Graag ook excuses en schadevergoeding voor de dagen dat ik niet met mijn auto kan rijden.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform