Terug

Klantendienst niet bereikbaar

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

P. B.

Naar: bpost

14/11/2024

Hoe kan ik bpost bereiken, op de klantendienst (bot) eindig ik steeds op een dood spoor dat ze me niet kunnen verder helpen. Ik woon zelf in het buitenland, dus ik kan er niet gewoon even langs gaan. Lijkt mij heel omslachtig om de klantendienst te bereiken?

Berichten (1)

bpost

Naar: P. B.

14/11/2024

REF : 1-57735446973 Beste klant, Om een optimale opvolging van uw dossier te verzekeren, nodigen wij u uit om toch contact met de klantendienst van bpost op te nemen. De adviseurs van de klantendienst van bpost nemen uw verzoek dan in behandeling en u ontvangt een dossiernummer, waardoor er steeds een spoor naar uw dossier blijft. U kunt de klantendienst van bpost telefonisch bereiken op 02 201 23 45, via het contactformulier: www.bpost.be/nl/faqs of via een gewone brief naar: bpost Contact Center PB 5000 1000 Brussel België. Met vriendelijke groeten, Marc bpost Anspachlaan 1 bus 1 1000 Brussel Van: klachten@test-aankoop.be Verzonden: 14/11/2024 12:00:52 Aan: info_cse@bpost.be Onderwerp: Klantendienst niet bereikbaar ___________________En cas de réponse, ne pas supprimer le code suivant/ In geval van antwoorden, de volgende code niet verwijderen/ In case of reply, do not delete the following code:[THREAD ID:1-QIV2PND]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform