Terug

Klantendienst niet bereikbaar ivm ongebruikte tickets

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

E. W.

Naar: WALIBI

22/11/2022

Wij hadden elektronische tickets gekocht om het park op 18-07-2022 te bezoeken. Omdat het park onverwachts gesloten was, hebben we deze tickets niet kunnen gebruiken.Volgens de FAQ op website konden we de tickets gebruiken tot 30-09-2022, of een terugbetalingsaanvraag indienen tussen 01-10-2022 en 31-12-2022.Gezien we belet waren om de tickets voor deze datum te gebruiken, wilden we de 2de optie kiezen, maar helaas staat nergens vermeld waar deze aanvraag ingediend kan worden.Telefonisch is de klantendienst niet bereikbaar, en op vragen via het contactformulier of facebook wordt niet gereageerd.Graag willen wij terugbetaling van de ongebruikte tickets, of desnoods vervangende tickets voor 2023.

Berichten (1)

WALIBI

Naar: E. W.

22/11/2022

Beste,We danken u voor uw interesse in Walibi Belgium.Zoals voorgesteld tijdens ons telefoongesprek, nodigen wij u uit u uw terugbetzalin te vragen via onze website, via de volgende link:s:terugbetaling.walibi.net.U kunt ook contact opnemen met onze klantendienst via onze website (FAQ, «Meer antwoorden », «Ik heb geen antwoord gevonden op mijn vraag »).Indien u vraag niet tussen deVeelgestelde Vragenstaat, zullen we u zo snel mogelijk contacteren.Met vriendelijke groeten,The Walibi Belgium TeamWalibi BelgiumBoulevard de l'Europe 100BE - 1300 WavreTel:+32 (0) 10421500www.walibi.bewww.aqualibi.be


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform