Terug

Klantendienst houdt mij aan het lijntje

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

S. B.

Naar: Prenuptia meubelen

18/02/2022

Beste, ik heb bij Prenuptia een zetel gekocht. Prenuptia liet mij het volledige bedrag voor de zetel betalen vóór levering. Daarna leverde Prenuptia de zetel met een vlek. Dit heb ik op de bestelbon gemeld. Prenuptia houdt mij nu al 3 maanden aan het lijntje. In december hebben ze na heel wat mails en telefoons een poetsfirma gestuurd, helaas zonder resultaat. Sindsdien krijg ik geen reactie meer van Prenuptia.

Berichten (3)

Prenuptia meubelen

Naar: S. B.

04/03/2022

Beste,Betreft /Bertho Sabine met referentie 21106689De nieuwe hoezen zijn bij ons binnen gekomen en worden bij de klant geleverd en door een erkende firma geplaatst.Hopend u hiermee voldoende te hebben ingelicht.Met vriendelijke groeten,RitaKlantendienstPrenuptia

S. B.

Naar: Prenuptia meubelen

11/03/2022

Ondertussen heb ik al 3 sms'en gekregen dat mijn om te ruilen goederen zogezegd zijn aangekomen bij Prenuptia. Ik moet bellen naar Prenuptia om een afspraak te maken om de omruiling in te plannen maar als ik dat doe word ik weer afgescheept. Zogezegd is nu een andere firma belast met de omruiling en gaan zij mij contacteren. Ik heb nog niets gehoord van de andere firma maar wel weeral een sms van Prenuptia om hen te bellen om de omruiling in te plannen. Ik word dus nog altijd aan het lijntje gehouden!!!

Prenuptia meubelen

Naar: S. B.

14/03/2022

Beste,Betreft 211066891Met de klant proberen wij een afspraak te maken om de nieuwe hoezen te leveren en die dan door een externe dienst worden geplaatst.Met vriendelijke groeten,RitaKlantendienst Hasseltweg 240 247 3600 Genk - Belgie 089 32 98 13 rita@prenuptia.be www.prenuptia.be


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform