Terug

Klantenbedrog

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

E. V.

Naar: ALDI

13/06/2024

Hollandse maatjes gekocht bij Aldi. "Golden seefood" Deze zijn verpakt per twee en reeds machinaal gefileerd. Het viel op dat de ene twee dikke vingers kleiner was aan de kopzijde alsof men daar een gedeelte heeft weggesneden. Er stond een vermelding van netto 130 g. Met onze salter keukenweegschaal even de maatjes samen gewogen en deze gaf 119g. Zon 11g minder dan aangegeven. Indien deze praktijken over gans Europa zouden gebeuren, dan zien we hier dat Aldi niet vies is van wat klantenbedrog. Consumenten dienen hier meer tegen beschermd te worden en zouden hier niet zelf moeten achter komen

Berichten (2)

ALDI

Naar: E. V.

13/06/2024

Beste klant,Hartelijk dank voor jouw bericht. Welkom bij ALDI.Onze klantendienst zal dit zo snel mogelijk in behandeling nemen.We staan van maandag tot en met vrijdag van 09:00 - 17:00 uur tot jouw beschikking.Vermeld altijd het volgende persoonlijke referentienummer voor verdere dialoog:02408481Met vriendelijke groeten,Het ALDI-teamBezoek ook onze website:www.aldi.beklachten@test-aankoop.beschreef op 13.06.2024:‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌Deze dienst wordt je aangeboden door ALDI Holding nv, Keerstraat 4, 9420 Erpe-Mere. ALDI Holding nv is een verwerker voor de regionale hoofdkantoren. Door je postcode in te geven bij het contactformulier, kan je vinden welk regionaal hoofdkantoor verantwoordelijk is voor welke postcode.RPR Dendermonde BE0 456 815 659 - IBAN: BE04 0016 9424 3931 BIC: GEBABEBBALDI wil je natuurlijk graag verder helpen. Om dit mogelijk te maken, moeten we weten hoe we je kunnen contacteren en wat je verhaal precies is. Om je zo snel mogelijk verder te helpen, sturen we je verhaal mogelijk naar onze hoofdzetel en eventueel naar een ander bedrijf binnen ALDI België. We kunnen deze persoonsgegevens aan derde partijen verstrekken als dit noodzakelijk is voor de uitvoering van de afhandeling, inclusief aan leveranciers of de dienst na verkoop van leveranciers. Om onze service beter te maken, analyseren we alle contactmomenten en maken we ook gebruik van een controlebureau. We houden mogelijk je verhaal bij zodat je het niet opnieuw hoeft te vertellen en dit gedurende een periode van drie jaar. Wil je je persoonsgegevens inkijken? Of wil je gegevens wijzigen of laten verwijderen? Geen probleem. Neem dan gewoon contact op via onze website, via dataprotection-crm-dev-be@aldi-essen.de of via ALDI Data Protection, Keerstraat 4, 9420 Erpe-Mere. Meer informatie over de bescherming van je privacy, kan je vinden op:ALDI-privacyregeling – Je persoonsgegevens.© ALDI Holdng nvStartpaginaContactbescherming

ALDI

Naar: E. V.

18/06/2024

Beste Didier en Eva,Bedankt voor je bericht over het gewicht van onze Hollandse maatjes.Helaas was je contactfiche niet volledig ingevuld.Het is jammer dat de kwaliteit van dit artikel beneden je verwachting is. Ik bied je graag mijn verontschuldigingen aan voor deze negatieve ervaring. Als ALDI-klant verdien je de beste kwaliteit.Dankzij jouw opmerkingen kan onze kwaliteitsafdeling onderzoeken wat fout is gelopen. Kan je me daarom bijkomende informatie geven over:- de houdbaarheidsdatum;- de EAN-code (8 cijfers onder de streepjescode, meestal beginnend met 270);- de lotcode (onder of naast de houdbaarheidsdatum);- de gegevens van de winkel;- of je foto's ter beschikking hebt van de weging.- was het een geijkte weegschaal ?Je stuurt deze gegevens het best per foto door als antwoord op deze e-mail.Zodra wij bovenstaande info hebben ontvangen kunnen we hiermee aan de slag om jou enklachtenplatform van Testaankoopte beantwoorden.Als commerciële geste bieden wij jou van ALDI een tegoedbon aan voor een nieuwe verpakking Hollandse maatjes. Bezorg je mij je contactgegevens aub want ook deze info werd niet ingevuld.Ik bedank je voor je begrip en bedankt dat je nog altijd voor ALDI kiest.Met vriendelijke groeten,GeertHet ALDI-teamSteeds op de hoogte blijven? Da’s slim! Schrijf je in voor onzenieuwsbrief.Ken je onze verse producten al? Voor meer informatie,klik hier.Heb je nog vragen? Gelieve deze mail te beantwoorden of bezoek onze website:www.aldi.beDossiernummer: 02408417Deze dienst wordt je aangeboden door ALDI Holding nv, Keerstraat 4, 9420 Erpe-Mere. ALDI Holding nv is een verwerker voor de regionale hoofdkantoren. Door je postcode in te geven bij het contactformulier, kan je vinden welk regionaal hoofdkantoor verantwoordelijk is voor welke postcode.RPR Dendermonde BE0 456 815 659 - IBAN: BE04 0016 9424 3931 BIC: GEBABEBB© ALDI Holding nvStartpaginaContactbescherming--------------- Oorspronkelijk bericht ---------------Van: Didier [dhr.didier.de.buck@gmail.com]Verzonden: 13/06/2024 12:51Aan: klantendienst@aldi.beOnderwerp: KlantenbedrogHollandse maatjes gekocht bij Aldi. Golden seefoodDeze zijn verpakt per twee en reeds machinaal gefileerd. Het viel op dat de ene twee dikke vingers kleiner was aan de kopzijde alsof men daar een gedeelte heeft weggesneden. Er stond een vermelding van netto 130 g. Met onze salter keukenweegschaal even de maatjes samen gewogen en deze gaf 119g. Zon 11g minder dan aangegeven. Indien deze praktijken over gans Europa zouden gebeuren, dan zien we hier dat Aldi niet vies is van wat klantenbedrog.Consumenten dienen hier meer tegen beschermd te worden en zouden hier niet zelf moeten achter komenGroeten DidierVerzonden vanuit Mail voor Windowsthread::pPqMKi4AP6KB71XmUcphOj8::


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform