Op wo 13 nov. 2019 om 19:04 schreef Marc Van Bauwel [van.bauwel.marc@icloud.com]BesteOp 03/06/2017 koop ik bij KREFEL in de shop Sint Niklaas een stofzuiger PHILIPS zonder stofzak,voor 119,99€ met extra bescherming een uitgebreide garantie tot 5jaar (30€ bijbetaald)Op 19/08/2019 Na iets meer dan 2 jaar is de zuigkracht van de motor verminderd en moet er een filtertje vervangen worden achteraan.Het toestel wordt door KREFEL naar een service center gezonden,Op 06/09/2019 mooi briefje van KREFEL met 1 zin “de leverancier die belast is met de herstelling van het toestel, laat ons weten dat de kosten85,28€ bedragen BTW inbegrepen. Reden:motor en filter dienen vervangen te worden/slecht onderhoud of gebruik”keuze tussen,ik aanvaard de herstelling,zie af van herstelling kost 36€,ik doe afstand van toestel gratis.In de winkel wil men me niet verder helpen maar verwijzen ze naar de klanten service,daar krijg ik ook geen duidelijk antwoord,en na 2 mails op de resterende 4 mails geen antwoord.Na dat ik op trustpilot een negatieve beoordeling plaats,plots wel mail maar van een andere dienst,maar ook niet veel verder geraakt.uiteindelijk na 8 weken enkele foto’s en de vermelding “toestel heeft waterschade” laat het nu juist dat zijn wat de garantie niet dekt. uit de foto’s blijkt dat het toestel nog niet open geweest enkel, visueel gecontroleerd.In gans het verhaal komt de fabrikant PHILIPS niet in beeld en doet de verkoper KREFEL niks voor zijn klant,enkel het service bedrijf doet wat het wil en beslist over uw garantie,daar heb je als klant geen verhaal tegen.Het toestel koste 2 jaar geleden 119,99€ en zou nu hersteld worden voor 85,28€Een week geleden telefoon van de KREFEL shop dat mijn herstelling in de winkel staat,op mijn vraag of het toestel hersteld is krijg ik het antwoord “ nee niet hersteld maar wij nemen de 36€ voor onze rekening je kan het gratis komen afhalen”wat ik weiger.Graag wil ik mijn toestel terug in garantie hersteld.Wij zijn gepensioneerden die een extra garantie bij nemen om gerust te zijn voor een tijd,niks is minder waar.We wonen in een appartement met enkel vloeren en onze auto wordt niet met dat toestel gedaan.het gaat hier niet eens over het geld maar over het principewat kan ik doen als klant?Hoe was jullie slogan onderaan het garantie formulier? Dat is zeker waar maar niet VOOR de klant foei foei