Terug

Klanten service KREFEL onbestaande

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

M. V.

Naar: KREFEL

28/10/2019

Al ongeveer 8 weken een geschil met PHILIPS maar enkel communicatie mogelijk via de krefel klanten service.Nu al aan mail nr 6 maar enkel op de eerste een weinig zeggend antwoord “ we onderzoeken je klacht en laten u zo snel mogelijk iets weten” daarna zelfs geen teken van leven meer op de andere mails en dat al 8 weken lang.wel de vraag of ik tevreden ben van hun service,wat denk je nu zelf KREFEL niet dus.na 8 weken plots telefoontje van krefel dat mijn toestel NIET hersteld terug is in de winkel en ik er voor 36€ Mag omkomen......mooi niet dus KREFEL.In de winkel weten ze nooit niks enkel verkopen kan dus wel al de rest weten ze van niets.

Berichten (5)

M. V.

Naar: KREFEL

19/11/2019

Op wo 13 nov. 2019 om 19:04 schreef Marc Van Bauwel [van.bauwel.marc@icloud.com]BesteOp 03/06/2017 koop ik bij KREFEL in de shop Sint Niklaas een stofzuiger PHILIPS zonder stofzak,voor 119,99€ met extra bescherming een uitgebreide garantie tot 5jaar (30€ bijbetaald)Op 19/08/2019 Na iets meer dan 2 jaar is de zuigkracht van de motor verminderd en moet er een filtertje vervangen worden achteraan.Het toestel wordt door KREFEL naar een service center gezonden,Op 06/09/2019 mooi briefje van KREFEL met 1 zin “de leverancier die belast is met de herstelling van het toestel, laat ons weten dat de kosten85,28€ bedragen BTW inbegrepen. Reden:motor en filter dienen vervangen te worden/slecht onderhoud of gebruik”keuze tussen,ik aanvaard de herstelling,zie af van herstelling kost 36€,ik doe afstand van toestel gratis.In de winkel wil men me niet verder helpen maar verwijzen ze naar de klanten service,daar krijg ik ook geen duidelijk antwoord,en na 2 mails op de resterende 4 mails geen antwoord.Na dat ik op trustpilot een negatieve beoordeling plaats,plots wel mail maar van een andere dienst,maar ook niet veel verder geraakt.uiteindelijk na 8 weken enkele foto’s en de vermelding “toestel heeft waterschade” laat het nu juist dat zijn wat de garantie niet dekt. uit de foto’s blijkt dat het toestel nog niet open geweest enkel, visueel gecontroleerd.In gans het verhaal komt de fabrikant PHILIPS niet in beeld en doet de verkoper KREFEL niks voor zijn klant,enkel het service bedrijf doet wat het wil en beslist over uw garantie,daar heb je als klant geen verhaal tegen.Het toestel koste 2 jaar geleden 119,99€ en zou nu hersteld worden voor 85,28€Een week geleden telefoon van de KREFEL shop dat mijn herstelling in de winkel staat,op mijn vraag of het toestel hersteld is krijg ik het antwoord “ nee niet hersteld maar wij nemen de 36€ voor onze rekening je kan het gratis komen afhalen”wat ik weiger.Graag wil ik mijn toestel terug in garantie hersteld.Wij zijn gepensioneerden die een extra garantie bij nemen om gerust te zijn voor een tijd,niks is minder waar.We wonen in een appartement met enkel vloeren en onze auto wordt niet met dat toestel gedaan.het gaat hier niet eens over het geld maar over het principewat kan ik doen als klant?Hoe was jullie slogan onderaan het garantie formulier? Dat is zeker waar maar niet VOOR de klant foei foei

M. V.

Naar: KREFEL

19/11/2019

Er is ook klacht ingediend bij het ECC wegen onvoldoende ondersteuning na verkoop van de klant,

KREFEL

Naar: M. V.

19/11/2019

Beste Klant,Wij danken u voor uw email en behandelen deze zo snel als mogelijk.Wist u dat u op onze website www.krefel.be het antwoord kan vinden op vele vragen?Bedankt voor uw vertrouwen.Krefel Customer CareCher Client,Nous vous remercions pour votre email. Nous vous recontacterons très prochainement.Savez-vous que vous pouvez déjà trouver la plupart des réponses à vos questions sur www.krefel.be?Merci pour votre confiance.Krefel Customer CareIn response to:Klacht: Klanten service KREFEL onbestaande (CPTBE00754000-19)klachtenbox to:customercare19/11/2019 15:33MARC VAN BAUWEL

KREFEL

Naar: M. V.

19/11/2019

Beste Klant,Wij danken u voor uw email en behandelen deze zo snel als mogelijk.Wist u dat u op onze website www.krefel.be het antwoord kan vinden op vele vragen?Bedankt voor uw vertrouwen.Krefel Customer CareCher Client,Nous vous remercions pour votre email. Nous vous recontacterons très prochainement.Savez-vous que vous pouvez déjà trouver la plupart des réponses à vos questions sur www.krefel.be?Merci pour votre confiance.Krefel Customer CareIn response to:Klacht: Klanten service KREFEL onbestaande (CPTBE00754000-19)klachtenbox to:customercare19/11/2019 15:36MARC VAN BAUWEL

KREFEL

Naar: M. V.

22/11/2019

19082201059876Beste mijnheer Van Bauwel,Wij hebben uw mail goed ontvangen.Zoals reeds vermeld, kan de herstellingniet onder de garantie gedekt worden aangezien gebruikersfout werd vastgestelddoor de technieker.Ter commerciële titel zullen wij de herstelkostenop ons nemen. Uw stofzuiger zal terug in herstelling opgestuurd worden.Wij zullen onze verkopers alvast op dehoogte houden van het dossier.Zodra uw toestel hersteld is en opnieuwte uwer beschikking is in onze winkel te Sint-Niklaas zal u hiervoor nogeen bericht ontvangen. U kan ook steeds uw herstellingen raadplegenop onderstaande link:s:www.krefel.be/nl/reparatiesWij hopen dat deze oplossing u volledigevoldoening schenkt en dat wij u in de toekomst opnieuw als trouwe klantmogen begroeten. Met vriendelijke groeten,ElisaCustomer Happiness Teammember


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform