Terug

Klanten blij maken met gebruikte UGC-codes

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

S. V.

Naar: Proximus

29/12/2022

We kregen als cadeau bij ons abonnement van Proximus een tijd geleden 2 codes voor UGC-tickets. Deze bleken niet te werken toen we in de bioscoop waren. Ze zouden namelijk in september reeds gebruikt zijn in een UGC-bioscoop in Brussel. Gevolg: we betaalden de tickets dan maar zelf. We namen contact op met Proximus en kregen nieuwe codes toegestuurd via mail. Ook deze bleken twee dagen geleden, dinsdagavond 27/12, niet te werken. Gevolg: opnieuw betaalden we de tickets zelf. Kortom: Proximus adverteert met cadeaus die niet werken. En zelfs na een klacht geven ze ons opnieuw niet werkende codes. Wat een bedrijfsvoering...

Berichten (1)

Proximus

Naar: S. V.

02/01/2023

Dag mijnheer,Hierbij bevestig ik, dat aan de klant, alle nodige informatie werd gegeven via de voice mail van zijn GSM. Bedankt voor het vertrouwen.Met vriendelijke groeten,Het Proximus-teamHebt u nog andere vragen of opmerkingen?Probeer onze online tools:www.proximus.be/supportwww.proximus.be/videowww.proximus.be/forumwww.proximus.be/vlottestartProximus NV van publiek recht, Koning Albert II-laan 27, B-1030 Brussel, BTW BE 0202.239.951 RPR Brussel, BE31 4354 1116 1155 KREDBEBBRef. [THREAD_ID:192993817393]This email can contain confidential information. See more on s:www.proximus.com/respect-confidentiality


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform