Issues met PROXIMUS sinds 6 maanden:
Bij mail contact wordt ik gevraagd langs de winkel te gaan. Bij winkelbezoek liegen ze en melden dat het opgelost geraakt, gewoon afwachten. Bij terugmailcontact weer naar de winkel gestuurd.
Dit 7x toe. Vervolgens mailcommunicatie meld mij een vergoeding te bieden voor mijn last. Bij winkel bezoek blijkt dit een leugen, kunnen ze dit niet toekennen, ondanks de mail te hebben laten zien.
Nu wordt per mail gemeld dat de belofte van vergoeding toch niet toegekend kan worden, deze vergoeding hebben ze zelf beloofd!!!!
Ik wordt steeds tussen klantendienst en winkel gestuurd, om zo van de klant af te geraken.
Later blijkt dat ik als pay en go eigenlijk geen volwaardige klant zou zijn en enkel in de winkel geholpen kan worden, wat helemaal absurd is.
Leugens want in de winkel wordt ik weggestuurd zonder oplossing... en dit moddert nu nog steeds aan... zonder oplossing...
Ik zal overstappen naar andere provider een die de beloofde diensten WEL kan waarmaken:
Yoin, EdpNet, Base, Scarlet, Orange,....
Er is dus een duidelijk reden dat PROXIMUS niet in de top 10 staat