Terug

Klanten afpoederen zonder enig oplossing

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Dienstonderbreking

Klacht

S. O.

Naar: Proximus

14/06/2024

Issues met PROXIMUS sinds 6 maanden: Bij mail contact wordt ik gevraagd langs de winkel te gaan. Bij winkelbezoek liegen ze en melden dat het opgelost geraakt, gewoon afwachten. Bij terugmailcontact weer naar de winkel gestuurd. Dit 7x toe. Vervolgens mailcommunicatie meld mij een vergoeding te bieden voor mijn last. Bij winkel bezoek blijkt dit een leugen, kunnen ze dit niet toekennen, ondanks de mail te hebben laten zien. Nu wordt per mail gemeld dat de belofte van vergoeding toch niet toegekend kan worden, deze vergoeding hebben ze zelf beloofd!!!! Ik wordt steeds tussen klantendienst en winkel gestuurd, om zo van de klant af te geraken. Later blijkt dat ik als pay en go eigenlijk geen volwaardige klant zou zijn en enkel in de winkel geholpen kan worden, wat helemaal absurd is. Leugens want in de winkel wordt ik weggestuurd zonder oplossing... en dit moddert nu nog steeds aan... zonder oplossing... Ik zal overstappen naar andere provider een die de beloofde diensten WEL kan waarmaken: Yoin, EdpNet, Base, Scarlet, Orange,.... Er is dus een duidelijk reden dat PROXIMUS niet in de top 10 staat

Berichten (8)

Proximus

Naar: S. O.

19/06/2024

Beste,Gelieve me het gsmnummer te bezorgen waarover het gaat zodat we verder onderzoek kunnen doen.Alvast bedankt,Connect with us on:===== Received from klachten@test-aankoop.be on 2024-06-14-13.45.37.000000 ======‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ Ref. [THREAD_ID:1921009374595]

Proximus

Naar: S. O.

20/06/2024

Beste,Er werd reeds een dossier54683248 geopend met uw vraag, u zal via deze weg de nodige antwoordelementen ontvangen.Mvg,Connect with us on:===== Received from klachten@test-aankoop.be on 2024-06-14-13.45.37.000000 ======‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ Ref. [THREAD_ID:1921009422562]

S. O.

Naar: Proximus

21/06/2024

Dag, het betreft 0475588063 Hier is al een dossier van opgemaakt, ondanks nog steeds niet geholpen te zijn. Graag had ik per email gecommuniceerd ik ben niet telefonisch bereikbaar, zoals ik jullie collega's ook reeds heb gemeld.

Proximus

Naar: S. O.

24/06/2024

Beste,bedankt voor de info, deze werd doorgegeven naar de dossierbeheerder van het lopende dossier (54683248)Mvg,ElkeConnect with us on:===== Received from klachten@test-aankoop.be on 2024-06-21-13.30.38.000000 ======‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ Ref. [THREAD_ID:1921009501994]

S. O.

Naar: Proximus

25/06/2024

Dag, Zoals eerder meermaal vermeld mag alle communicatie via mail gebeuren, toch blijven jullie aanhouden en wordt ik enkel en alleen Al de laatste dagen 6x gebeld. Jullie zijn niet behulpzaam telefonisch dus verwacht dit dan niet zelf van de werkende mens, Al zeker niet na alles wat er gebeurd is. Er worden steeds verbaal dingen beloofd die niet gebeuren, vandaar ook graag enkel email communicatie. Graag ook in klantenbestand aanduiden de klant nooit telefonisch nog te contacteren.

Proximus

Naar: S. O.

26/06/2024

Geachte heer,mevrouwHierbij bevestig ik dat ik de klacht van de heer Ommeganck in behandeling heb genomen.De klant zal zelf via de chat in contact komen met onze diensten en collega's,aangezien telefonisch niet mogelijk is voor de klant.Hij zal dus zelf onze chat kunnen gebruiken zodat alles via die weg kan verlopen.Het is niet gebruikelijk dat de communicatie over klachten via mail verloopt vandaar.MvgHet proximus teamConnect with us on:===== Received from klachten@test-aankoop.be on 2024-06-25-14.45.18.000000 ======‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ Ref. [THREAD_ID:1921009577304]

Proximus

Naar: S. O.

26/06/2024

Geachte heer,mevrouwWij hebben de klant Ommeganck Stephan via jullie communicatieplatform op de hoogte gebracht wat er zou moeten gebeuren,de klant wenst geen telefonisch contact met Proximus.MvgHet Proximus TeamConnect with us on:===== Received from klachten@test-aankoop.be on 2024-06-25-14.45.18.000000 ======‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ Ref. [THREAD_ID:1921009577948]

S. O.

Naar: Proximus

27/06/2024

Dag Proximus, Er zou moeten gebeuren ?! gedrufde taalgebruik voor een reactie op mijn klacht. Mijn klacht blijft onopgelost en ik wens dit officieel opgenomen op testaankoop. Dat alle Klanten die van provider twijfelen weten wat te verwachten. Klant wenst geen telefonisch contact? klopt dit heb ik van begin gemeld, email communicatie. Natuurlijk wens ik dit niet telefonisch, jullie liegen constant. Is niet mijn probleem dat jullie niet gebruikelijks met email communiceren, we weten allen waarom niet, so theres no papertrail. Hierbijkomende heb ik meermaals gemeld email communicatie te willen naar Proximus gewoon liegt en bedriegt. Natuurlijk willen jullie geen mails sturen want dan is er een spoor van bewijs. Als Proximus deze klacht serieus had willen aankaarten dan zijn daar tot nu toe genoeg momenten voor geweest om gepast de reageren, niet weer de handen van af willen houden. Deze case wordt mee opgevolgd door de ombudsdienst. Hierbijkomende een case over misbruik van privégegevens, ondanks gemeld te hebben niet te bellen wordt ik meermalig dagelijks gebeld door proximus. Daarnet nog 27.06.2023 om 10H40 bij het opnemen krijg ik de reactie ' ja dan moet u niet oppakken he'


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform