Beste
Mijn welkomstcadeau werkt niet naar behoren, het heeft mankementen. Ook is het model zlvan zeer slechte kwaliteit. Eigenlijk worden mensen gelokt met cadeaus van slechte kwaliteit, jammer!
Ik heb dit gemeld (na verschillende nummers te moeten bellen omdat ik steeds niet op de juiste dienst ben), er werd mij gezegd dat iemand mij ging terug contacteren om het cadeau terug te kunnen sturen en vervolgens iets anders te kunnen uitzoeken.
Na ruim twee weken, heeft er nog niemand mij gecontracteerd.
Ik zie geen andere weg dan een klacht in te dienen. Het is namelijk zeer vervelend, energie en tijdrovend om hierover te bellen. Je zult dan toch eerst een andere nummer moeten bellen en die zeggen dat er wel iemand terug belt.
Ik wil een oplossing. Het cadeau wat ik nu heb werkt niet. Als jullie deze niet terug nemen, dan wil ik dat mijn contract teniet wordt gedaan en ik mijn abonnementskosten terug betaald krijg.
Als jullie het terug nemen en ik mag iets anders uitzoeken (waar ik eerlijk gezegd niet veel vertrouwen meer in heb), dan wens ik dat dit zsm gebeurd. Ook in dit geval wil ik mijn lidmaatschap opzeggen.
Ik had nooit lid moeten worden, niet alleen wegens het cadeau.. ik lees jullie artikelen over beste producten en diensten en volgens mij hebben jullie helemaal niet het beste voort met de consumenten, maar met jullie portemonnee... Dit is een andere onderwerp, waar ik nu niet teveel op in wil gaan.
Graag oplossing voor het probleem met de welkomstgeschenk.