Terug

klant onvriendelijk

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. V.

Naar: AH - Albert Heijn

06/11/2022

ik winkelde op zondag 05 11 22 rond 12 50 bij jullie A H winkel Merksem , toen zag ik na de kassa een buurvrouw , die zeer onbeleefd en onvriendelijk werd aan gesproken , het was toen 13 08 , kassa bediende had al willen stoppen en verantwoordelijk ook , ik heb niet gereageerd , had kleinkind bij en dat moest naar huis , daar heb ik nu spijt van , maar dat kon niet

Berichten (4)

AH - Albert Heijn

Naar: J. V.

06/11/2022

Beste heer/mevrouw,Wij hebben je vraag ontvangen en geregistreerd onder vraagnummer 08690668. We streven ernaar je vraag uiterlijk binnen 3 werkdagen te beantwoorden.Met vriendelijke groet,Albert Heijn klantenserviceWist je dat je op ah.nl/klantenservice veel antwoorden kunt vinden op je vragen?Toch nog vragen? Neem contact met ons op viaChat WhatsApp Facebook Messenger 0800-0305Bezoek ons op www.ah.nl

J. V.

Naar: AH - Albert Heijn

07/11/2022

de klacht sturen kon niet van jullie site , :-( , ik heb wel gebeld naar de winkel Merksem , 04 76 74 51 76

AH - Albert Heijn

Naar: J. V.

07/11/2022

Beste heer/mevrouw,Wij hebben je vraag ontvangen en geregistreerd onder vraagnummer 08690901. We streven ernaar je vraag uiterlijk binnen 3 werkdagen te beantwoorden.Met vriendelijke groet,Albert Heijn klantenserviceWist je dat je op ah.nl/klantenservice veel antwoorden kunt vinden op je vragen?Toch nog vragen? Neem contact met ons op viaChat WhatsApp Facebook Messenger 0800-0305Bezoek ons op www.ah.nl

J. V.

Naar: AH - Albert Heijn

09/11/2022

beste , dank voor correcte reactie , buurvrouw is te vrede ,


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform