Terug

Klant geworden, nooit klant geworden en de beloofde korting ontvangen

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. H.

Naar: TotalEnergies

02/06/2024

Toen ik naar energie leveranciers zocht kwam ik totalenergies tegen, ze beloofden 5000km gratis voor nieuwe klanten die een elektrische/hybride wagen hebben,Daarom heb ik het contract ondertekend, als ik inlog op hun website zie ik bij mij contracten dit ook degelijk staan dat ik 5000km gratis als bonus krijg, nu kreeg ik mijn eindafrekening en die bonus staat er niet op, gebeld met de klantendienst en ze beweren nu dat dit enkel voor klanten is die ook gas bij hun hebben, deze voorwaarde werd nooit meegedeeld toen ik klant ben geworden, ik heb ook paar dagen na dat ik klant ben geworden gebeld naar de klantendienst om te vragen hoe ze die korting eigenlijk gaan berekenen in KW, de medewerker zei dat ze dit op het eindfactuur in mindering gaan brengen.. maar dat is dus niet gebeurd, klacht nummer bij totalenergies is 05917345

Berichten (3)

TotalEnergies

Naar: J. H.

11/06/2024

Uw Referentie: E232252706Beste heer/mevrouw,Wij hebben de klacht goed ontvangen op datum van 02/06/2024 in verband met het contract.In het klantnummer E2322252706 van uw client Anastasija Michejeva, hebben wij opgemerkt dat het electriciteitscontract is begonnen op 07/09/2023 via een verhuis met het variabel tarief 'Emobility'.De verkregen korting bevat normaler wijze 40euro inclusief BTW per jaar en komt overeen met 5000km. Vanaf 01/07/2024 is hier 80euro korting voorzien.De reden dat uw client deze korting nog niet heeft verkregen, wijst erop dat wij nog geen bewijs van inschrijving van uw electrische of hybride wagen hebben ontvangen.Verder is de voorschotfactuur E2402726818 van 18/05/2024 nog openstaand voor een bedrag van 103.67euro.Zodra wij dit hebben ontvangen, kunnen wij dit doorsturen naar de betrokken dienst voor een herberekening van de facturen.Ingesloten vindt uw client de algemene voorwaarden en de voorschotfactuur van juni, alsook de overzichtslijst terug.Hopend een antwoord te geven op uw vraag.Met vriendelijke groeten,RudiCustomer Services TotalEnergiesTotalEnergies Power Gas BelgiumRue Saint-Laurent 54 4000 Liège - BELGIQUEwww.totalenergies.beCONFIDENTIALITÉ. Ce courrier électronique (y compris ses éventuelles pièces jointes) peut contenir des informations susceptibles d'être confidentielles. Il ne peut être utilisé autrement que pour la finalité pour laquelle il a été envoyé. Au cas où il ne vous serait pas destiné, merci de le supprimer et d'en avertir immédiatement l'expéditeur.CONFIDENTIALITY. This email (including attachments, if any) may contain confidential information. It may not used for purpose other than that for which it has been sent. If you are not the intended recipient, please delete it and notify the sender immediately.--------------- Oorspronkelijk bericht ---------------Van: [klachtenbox@test-aankoop.be]Verzonden: 2/06/2024 11:26Aan: support@totalenergies.beOnderwerp: Klacht - Klant geworden, nooit klant geworden en de beloofde korting ontvangen - (CPTBE02022280-24)ref:!00D0Y033WA3.!5000805ImkvK:ref

J. H.

Naar: TotalEnergies

11/06/2024

Ten eerste, ik heb meerdere keren naar jullie gebeld, niemand heeft me ooit gezegd dat jullie een bewijs van inschrijving nodig hebben, na dat ik het contracy getekend heb heb ik gebeld en dir werd me nooit gevraagd en er werd me verteld dat de korting gewoon op het eindfactuur zal verrekend worden en dat ik me verder geen zorgen moest maken, dus via welke manier kan ik jullie dit bezorgen? En ten 2de dit is van jullie een valse reclame ik vraag me af of dit wel wettelijk is, in welke wereld kost 5000km €40?

TotalEnergies

Naar: J. H.

18/06/2024

Uw Referentie: E232252706BesteWe hebben je bericht goed ontvangen.Normaal gesproken wordt er bij elke inschrijving met het contract Emobility gevraagd om het inschrijvingsbewijs van de elektrische wagen te bezorgen.Ik zie dat mijn collega dit ook heeft gevraagd in het gesprek van 24 mei.Het inschrijvingsbewijs kan je ons bezorgen via het webformulier op onze website of via onze chat.Van zodra we dit hebben ontvangen, kan onze achterliggende dienst het nodige doen.Bedankt voor je vertrouwen,GielCustomer Services TotalEnergiesTotalEnergies Power Gas BelgiumRue Saint-Laurent 54 4000 Liège - BELGIQUEwww.totalenergies.beCONFIDENTIALITÉ. Ce courrier électronique (y compris ses éventuelles pièces jointes) peut contenir des informations susceptibles d'être confidentielles. Il ne peut être utilisé autrement que pour la finalité pour laquelle il a été envoyé. Au cas où il ne vous serait pas destiné, merci de le supprimer et d'en avertir immédiatement l'expéditeur.CONFIDENTIALITY. This email (including attachments, if any) may contain confidential information. It may not used for purpose other than that for which it has been sent. If you are not the intended recipient, please delete it and notify the sender immediately.--------------- Oorspronkelijk bericht ---------------Van: [klachten@test-aankoop.be]Verzonden: 11/06/2024 21:45Aan: support@totalenergies.beOnderwerp: Nieuw bericht van JOZEF‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ ref:!00D0Y033WA3.!5000805QTxTh:ref


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform