Terug

Klachtenformulier Tui werkt niet + klacht

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

V. A.

Naar: TUI Belgium Retail & TUIfly (TUI Airlines Belgium)

21/11/2020

Beste, ik had onderstaande klacht en vroeg om een compensatie van TUI via het klachtenformulier van hun website maar dit formulier kan niet verzonden worden, ik heb dit met verschillende browsers + computers geprobeerd.Klacht:Geachte,Door de vertraging van onze vlucht waren wij niet meer tijdig thuis en heb ik, Van Den Hoeck Angelo, een onbetaalde dag verlof moeten nemen gezien mijn verlofdagen op waren.Mijn partner Evie is zelfstandige en heeft een aantal van haar klanten moeten afzeggen gezien de activiteiten die zij doet het niet toelaten met 2u slaap aan deze activiteiten te starten, dit zou een te groot risico inhouden. Gezien wij hierdoor inkomstenverlies hebben vragen wij u om een compensatie.Ook heb ik een aanvraagformulier ingevuld voor de terugbetaling van de noodzakelijke COVID testen, dit formulier heb ik wel kunnen verzenden maar tot op heden geen terugbetaling mogen ontvangen.Mvg, Van Den Hoeck

Berichten (1)

V. A.

Naar: TUI Belgium Retail & TUIfly (TUI Airlines Belgium)

13/12/2020

Beste, de terugbetaling van de COVID testen is inmiddels in orde.Enkel de klacht aangaande de vertraging is nog hangende.We hadden inkomstenverlies door de vertragingen...We konden hier een formulier voor invullen op de TUI website, jullie verwezen zelfs per mail naar dit formulier dat het mogelijk is een klacht in te dienen. Bij invullen blijkt het verzenden van het formulier nooit mogelijk, we probeerden dit met verschillende computers. Mvg


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform