Terug

klachtendienst ontoereikend

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

B. J.

Naar: KRUIDVAT

03/02/2023

GeachteIk wilde graag contact opnemen met de kla(ch)(n)tendienst van Kruidvat om het herhaaldelijk niet respectvol behandelen van klanten te melden in een bepaalde winkel, maar dit wordt me zodanig moeilijk gemaakt, dat ik me vragen durf stellen over of Kruidvat überhaupt wel bezig is met de opvolging van het personeel.Ik probeerde vandaag nogmaals de desbetreffende winkel uit, als klant, en werd alweer zeer onbeleefd aangesproken, net als de klant die toevallig gelijktijdig met mij deze winkel bezocht en waarmee ik verder helemaal geen relatie heb. Uiteraard is het mij hier niet te doen om te melden hoe of wie me onheus heeft behandeld, maar wel om het feit dat dit zo 'normaal' blijkt te zijn in desbetreffende winkel. (Lokeren-Tweebruggenstraat)Wordt het personeel niet opgevolgd? Wordt de klantvriendelijkheid niet opgevolgd?Waarom zijn de kassa's zo lang onbemand en komt er niemand opdagen?Zijn de acties wel duidelijk voor het eigen personeel als ze het nodig vinden om klanten hierover af te snauwen?Wanneer een klant die het Nederlands minder beheerst, het alarm doet afgaan en hiervoor zelf naar de kassa komt gewandeld, waarom wordt deze dan in kwestie behandeld als een kleuter en weggestuurd met 'zo is het leven nu eenmaal', zonder verder ook meer enige controle te doen, of deze te bedanken voor de moeite? ...Bij deze... een klein relaas ...Vriendelijke groeten (van mijn kant dan wel toch)


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform