Terug

klachten Tui

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

R. G.

Naar: TUI Belgium - TUIfly

07/09/2021

Beste , Ik boekte een reis in 2019 bij Tui voor de periode van 2 april tot 10 april 2020.Wegens Corona was de reis afgelast . Ik had mijn geld terug g evraagd , maar kreeg helaas een voucher ter waarde van 630 euro . Deze voucher was geldig tot 31 maar 2021 . Ook dan kon ik niet op vakantie wegens Corona . Ik moest mijn terug betaling aanvragen . Helaas na die aanvraag is deze nog altijd niet terug betaald . 5 en een halve maand nadien . Telefonisch kan ik nergens terecht met deze klachten en op het reisbureau weten ze ook niet hoe het zit , mijn mails komen steeds terug van Oostende zowel als van Brussel . Ik vind dat dergelijke zaken niet kunnen en wil ook dringend mijn geld terug .

Berichten (1)

TUI Belgium - TUIfly

Naar: R. G.

07/09/2021

DATA NOT AVAILABLE


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform