Terug

Klachten over SFAM: Onduidelijke Contracten en Verdwijning van iPad Pro

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. V.

Naar: Celside Insurance

06/08/2023

Beste Test Aankoop,Ik schrijf u om formele klachten in te dienen tegen SFAM, een bedrijf dat verschillende soorten verzekeringen aanbiedt voor mobiele apparaten. Terwijl ik jarenlang tevreden was over mijn lopend contract een verzekering die mijn elektrische apparaten dekt tot 2000 euro werd afgelopen tijd ben ik geconfronteerd met tal van problemen, waaronder onduidelijke contractvoorwaarden, onverklaarde kosten, moeilijkheden met klantenservice en het verlies van een iPad die ik had opgestuurd voor reparatie.Hier is een samenvatting van de kwesties:* Ongevraagde contractwijzigingen: Ondanks het feit dat ik nooit bericht heb ontvangen over nieuwe contracten of wijzigingen in bestaande contracten, zijn er grote bedragen van mijn rekening afgeschreven die niet in overeenstemming zijn met de bestaande contracten die ik met SFAM had.* Gebrek aan transparantie en communicatie: Ik heb geprobeerd contact op te nemen met SFAM om uitleg te krijgen over de afgeschreven bedragen. Hoewel ik soms wel antwoorden krijg, zijn deze vaak onduidelijk en onvoldoende om mijn vragen volledig te beantwoorden. Verder heb ik gemerkt dat ik niet altijd e-mails ontvang van SFAM, ook niet in mijn spamfolder.*Verlies van een iPad: Ik heb een iPad Pro 11 met 1 Terabyte opslag naar SFAM opgestuurd voor reparatie op 26 juni. Echter, sinds ik het apparaat heb opgestuurd, heb ik geen updates ontvangen over de status van de reparatie of waar mijn iPad zich bevindt. Het lijkt erop dat mijn iPad gewoon verdwenen is? (dit is een iPad ter waarde van 1600 euro)* Plotselinge contractannulering: Recentelijk lijkt het erop dat al mijn contracten met SFAM zonder mijn toestemming zijn geannuleerd. Ik begrijp niet waarom dit is gebeurd en heb hierover geen informatie van SFAM ontvangen.Ik ben erg gefrustreerd en bezorgd over deze situatie en zou graag willen dat Test Aankoop mij helpt bij het zoeken naar een oplossing. Ik waardeer uw tijd en aandacht voor deze kwesties.In de bijlagen vindt u bewijsstukken van de bovengenoemde punten, waaronder rekeningafschriften en correspondentie met SFAM.Alvast bedankt voor uw hulp.Met vriendelijke groeten,Jonas Vlerick


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform