BesteHierbij meld ik graag even mijn niet al te aangename ervaring in 1 van jullie winkels.Ik zat al een tijdje rond te neuzen op sites voor een degelijke laptop om als hobbyfotografe aan de slag gaan. Dankzij mijn vader die veel van computers kent vond hij bij jullie een aangename soldendeal: de hp pavilion 15 cs3159nb.Op jullie website kon ik zien in welke winkels deze nog beschikbaar waren en in de winkel van Beringen was deze nog voorradig. Hiervoor moest ik toch een eindje rijden (wonende te Grobbendonk) maar dit had ik ervoor over, ik moest en zou een laptop kopen vandaag.Na een tijdje aanschuiven in de rij vanwege corona, wat ik zeker niet erg vond, werd ik verder geholpen door een heel vriendelijke jongen. Hij zei dat er nog enkel een toonzaalmodel was. Hij liet mij eerst een gelijkaardig model zien maar die had voor als hobbyfotografe niet de specifieke vereiste die ik nodig had dus mocht ik het toonzaalmodel meenemen. Wat was ik superblij!Bij aankomst bij mijn vader merkte hij dankzij de opslagruimte van de laptop op dat het toestel dat ik mee had (wat wel in de originele doos zat van het toestel dat ik dacht dat ik bij had) niet overeenkwam met het toestel waarvoor ik expliciet naar jullie winkel kwam.We zijn dan ook meteen teruggereden en de jongen die mij eerst had geholpen voelde zich zeer ambetant en wou dit met plezier rechtzetten.Hij sprak de manager hierover aan en ze bekeken wat ze konden doen maar de laptop die ik origineel wou was nergens te bespeuren. Deze was waarschijnlijk meegegeven met een persoon die normaal het model dat ik eerst meekreeg wilden kopen maar buiten ging met een duurder/betere laptop. Wat heeft die persoon geluk, een laptop meekrijgen van 900 euro voor de prijs van 600 euro.Goed, ze wilden mijn geld terugstorten maar ik had vernomen op de website dat diezelfde laptop ook nog beschikbaar was in Sint-truiden dus vroeg hen of ze niet wilden bellen dat we deze daar mochten gaan halen. De manager durfde ons persoonlijk niet te komen uitleggen dus moest de jonge verkoper iedere keer heen en weer lopen om te horen of dat mocht of niet. De jongen kwam melden dat dat niet kon maar jullie zijn toch een keten? Het was de fout van hen, niet mijn fout dus kunnen winkels onderling zo elkaar niet even helpen?Nadat ik dan vroeg om ter plaatse mijn geld terug te krijgen zodat ik bij media markt een ander model kon gaan kopen ging het plots wel om even de andere winkel te vragen of ze ons deze niet konden bieden. Daar bleek er ook een verwisseling gebeurd te zijn en was er nog enkel een ongeveer hetzelfde model maar met iets minder geheugen maar nog net voldoende dus ik ging akkoord. Na een telefoontje met de winkel in Sint-truiden bleek het toch ineens moeilijk om ons dat model dan maar mee te geven.Er was dus geen andere mogelijkheid, ze konden enkel terugstorten. Oké, begrijp ik ergens want 900 euro kan je niet zomaar cash even teruggeven maar dat het terugstorten een week a 10 dagen gaat duren vond ik niet prettig aangezien ik de dag zelf nog wou naar huis komen met een laptop aangezien ik heel mijn dag vergald heb aan op en af te rijden en nog naar een andere winkel te gaan want ik kon niet met lege handen thuiskomen, anders was mijn ritje voor niks geweest.Ik ben al een paar keer bij jullie geweest en al een paar keer met iets buiten geweest en nooit echt iets naars ervaren maar deze ervaring doet me op dit moment toch even twijfelen of ik bij zo'n dure aankopen nog voor jullie kies. Ik werk zelf in een winkel en snap dat er dingen kunnen fout lopen maar indien er een fout van onze winkel komt lossen wij deze op op een manier waar de klant ook mee tevreden is.Hopelijk wordt er iets met deze klacht gedaan, waar ik al heel tevreden mee zou zijn is dat ik mijn geld zo snel mogelijk op mijn rekening zie verschijnen. Ook hoop ik dat hier rekening mee wordt gehouden zodat er in de toekomst voor andere klanten niet hetzelfde voorvalt.Met vriendelijke groeten