Op 4/10 ben ik het slachtoffer geworden van internet fraude. Ik was me hier meteen van bewust dus heb direct contact opgenomen met de KBC klantendienst, zij verwezen mij door naar ATOS/Worldline omdat het fraude was met een Mastercard. Vorige week had ik ook contact met deze dienst omdat ik een bericht kreeg dat mijn kaart mss gefraudeerd was en daar had ik een snelcode van die ik nog wist. Aangezien het echt een heel dringend geval was toetste ik de snel code in. Ik kreeg een dame aan de lijn die ZEER onvriendelijk was, ik legde de urgentie van de zaak uit maar ze wou mij niet helpen, ze wou enkel nakijken of er een blokkade was op de kaart en verder niets, ik moest naar de gewone lijn bellen zonder snelcode. Daarop volgend heb ik Cardstop gebeld en de kaart laten blokkeren en dan terug naar ATOS gebeld, na 55 minuten in de wacht heb ik het opgegeven. Ik ben echt zeer teleurgesteld in de manier waarop ik gisteren behandeld ben alsook in het feit dat als die dame mij wel zou geholpen hebben het geld mss tegen gehouden had kunnen worden. Ik heb vandaag terug contact gehad met ATOS en de medewerker bevestigde dat het bedrag idd van de rekening gegaan is. Hierbij wil ik dus een klacht neerleggen tegen de medewerker van Atos/Worldline die op 4/10/2023 om 17u54 de telefoon heeft opgenomen.