Terug

Klacht wegens het niet ontvangen van welkomstgeschenk en verzoek tot annulering van het abonnement

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

P. D.

Naar: Testaankoop

10/01/2024

Woensdag 10 januari 2024Geachte heer/mevrouw,Ik schrijf u om mijn teleurstelling en bezorgdheid te uiten over het feit dat ik, als nieuwe abonnee, mijn welkomstgeschenk nog niet heb ontvangen, hoewel ik reeds meer dan drie maanden geleden lid ben geworden van Test Aankoop.Mijn lidmaatschap is gestart op 10 november 2023, en volgens de voorwaarden zou ik binnen twee maanden na aanmelding mijn welkomstgeschenk moeten hebben ontvangen. Echter, tot op heden heb ik geen enkel pakket, welkomstbrief met code of andere documenten met betrekking tot het geschenk via de post ontvangen.Ik heb reeds telefonisch contact opgenomen met uw klantendienst, waar mij werd verteld dat ik langer moest wachten. Gisteren heb ik opnieuw contact opgenomen en mijn onvrede geuit over deze situatie. Ondanks dit tweede contact heb ik nog steeds geen duidelijkheid ontvangen over waar mijn code/welkomstgeschenk informatie zich bevindt.Gezien het uitblijven van een oplossing, wil ik u mededelen dat ik mijn abonnement per direct wil stopzetten. Ik ben van mening dat het niet ontvangen van het welkomstgeschenk in strijd is met de voorwaarden van mijn lidmaatschap, en ik ben teleurgesteld in de gebrekkige communicatie hierover.Ik eis dan ook dat er grondig wordt nagekeken waar mijn code/welkomstgeschenk informatie blijft en dat hierover spoedig duidelijkheid wordt verschaft. Daarnaast verzoek ik u vriendelijk, doch dringend, om mijn abonnement per direct stop te zetten en mijn betalingen te annuleren.Ik waardeer uw onmiddellijke aandacht voor deze kwestie en verwacht een spoedig antwoord.

Berichten (2)

Testaankoop

Naar: P. D.

10/01/2024

Beste abonnee,Wij hebben uw verzoek aan de betrokken afdelingen voorgelegd, zodat dit zo spoedig mogelijk kan worden bekeken. Wij gaan u hierover zo snel mogelijk terug contacteren.Met vriendelijke groetAbonnementendienst. -------------------------------------------------------------------------------------------------------------CONFIDENTIALITY NOTICEThis message contains confidential information and is intended only for the use of the recipient.If you are not the intended recipient, please notify us immediately and delete this e-mail from your system.We ask you not to disclose or distribute the content of this e-mail to any other person.

Testaankoop

Naar: P. D.

18/01/2024

Geachte mevrouw De Schepper,De stopzetting van je abonnement werd op 12/01/2024 in orde gebracht.Je ontving hierover een mail ter bevestiging.Als welkomstgeschenk kreeg je van ons een voucher ter waarde van 80 punten, waarmee je op de site van onze partner een geschenk kan kiezen. Je vindt deze voucher en een link naar de site waar je het geschenk kan aanvragen in de welkomstbrief.We merkten dat je nog geen geschenk hebt gekozen.Om toegang te krijgen tot de site waarop je een geschenk kan uitkiezen, moet je je eerst registreren en een wachtwoord instellen. Vul je abonneenummer hiervoor in op de webpagina giftin.be, klik nadien op "Aanmelden" en volg de instructies voor het verdere verloop van de registratie. Eens je account aangemaakt is krijg je van onze partner een mailtje waarin ze bevestigen dat je punten geactiveerd werden.Twijfel niet om de klantendienst van onze partner even te contacteren als je hier nog vragen over hebt, op het nummer 078251005 of stuur ons een mailtje naar contact@giftin.be.Met vriendelijke groet,Abonnementendienst. -------------------------------------------------------------------------------------------------------------CONFIDENTIALITY NOTICEThis message contains confidential information and is intended only for the use of the recipient.If you are not the intended recipient, please notify us immediately and delete this e-mail from your system.We ask you not to disclose or distribute the content of this e-mail to any other person.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform