Woensdag 10 januari 2024Geachte heer/mevrouw,Ik schrijf u om mijn teleurstelling en bezorgdheid te uiten over het feit dat ik, als nieuwe abonnee, mijn welkomstgeschenk nog niet heb ontvangen, hoewel ik reeds meer dan drie maanden geleden lid ben geworden van Test Aankoop.Mijn lidmaatschap is gestart op 10 november 2023, en volgens de voorwaarden zou ik binnen twee maanden na aanmelding mijn welkomstgeschenk moeten hebben ontvangen. Echter, tot op heden heb ik geen enkel pakket, welkomstbrief met code of andere documenten met betrekking tot het geschenk via de post ontvangen.Ik heb reeds telefonisch contact opgenomen met uw klantendienst, waar mij werd verteld dat ik langer moest wachten. Gisteren heb ik opnieuw contact opgenomen en mijn onvrede geuit over deze situatie. Ondanks dit tweede contact heb ik nog steeds geen duidelijkheid ontvangen over waar mijn code/welkomstgeschenk informatie zich bevindt.Gezien het uitblijven van een oplossing, wil ik u mededelen dat ik mijn abonnement per direct wil stopzetten. Ik ben van mening dat het niet ontvangen van het welkomstgeschenk in strijd is met de voorwaarden van mijn lidmaatschap, en ik ben teleurgesteld in de gebrekkige communicatie hierover.Ik eis dan ook dat er grondig wordt nagekeken waar mijn code/welkomstgeschenk informatie blijft en dat hierover spoedig duidelijkheid wordt verschaft. Daarnaast verzoek ik u vriendelijk, doch dringend, om mijn abonnement per direct stop te zetten en mijn betalingen te annuleren.Ik waardeer uw onmiddellijke aandacht voor deze kwestie en verwacht een spoedig antwoord.