Beste M. Claes,Wij hebben uw klacht goed ontvangen. Inderdaad wordt bij ons een offerte altijd gratis gemaakt. Wij wensen ons te excuseren voor het misverstand. Wij hebben contact opgenomen met onze dienstverlener en hen gevraagd om deze factuur te crediteren, en over te gaan tot een terugbetaling.Wij houden U inderdaad op de hoogte van de evolutie van het dossier. Heeft U nog vragen, aarzel niet om mij te contacteren op het nummer 0499/701922.Met vriendelijke groeten,Véronique SimonisCustomer Care Manager[1]02 588 24 66[2]contact@ajusto.be policy [3]www.ajusto.be [4]AJUSTO SRL /30/b Cours Saint-Michel - 1040 EtterbeekTVA: BE0672601067 /IBAN: BE53363166414553[1] tel:025882466[2] mailto:contact@ajusto.be[3] s:www.ajusto.be/nlrivacy[4] s:www.ajusto.beENGIE Mail Disclaimer: www.engie.com/disclaimer/