O.Ref/CM-V11273033Beste mevrouw Van Laecken,Onze excuses voor het ongemak die U heeft ondervonden.De dienst klachten heeft U alvast een antwoord verstuurd omtrent uw dossier. Wij wensen er U alvast een goede ontvangst van.Met vriendelijke groeten,Vaillant-------------------t-aankoop.be]Sent: 31-5-2024 15:09t Vaillant wegens niet nakomen afspraak - (CPTBE02022025-60)CAUTION: This email originated from outside of the organization. Do not click links or open attachments unless you recognize the sender and know the content is safe. More info on GroupNet, keyword "phishing"CAUTION: This email originated from outside of the organization. Do not click links or open attachments unless you recognize the sender and know the content is safe. More info on GroupNet, keyword "phishing"Je hebt een klacht ontvangen vanNANCY VAN LAECKENDit bericht werd verstuurd vanaf ons klachtenplatform. We willen op deze manier een dialoog opstarten en geschillen tussen consumenten en bedrijven oplossen.Het is belangrijk te weten dat:- Test Aankoop niet tussenkomt bij het oplossen van het probleem met de consument en evenmin de gegrondheid van de klacht beoordeelt.- Deze klacht is momenteel openbaar gemaakt en dus zichtbaar op onze website.- De gebruiker kan op elk moment zijn klacht privé of openbaar maken.Hoe kan je een antwoord sturen naar de consument?Je dient enkel deze e-mail te beantwoorden zonder de referentie te wijzigen:CPTBE02022025-60.Heb je vragen over ons platform?refToken: 755e1498-ce78-4612-999a-45db0b16ceacKlacht Vaillant wegens niet nakomen afspraakNaam van de klant NANCY VAN LAECKENKlantreferentie Contract: CNTR-0004335044Beschijving van de klacht Beste,De factuur werd in februari betaald.Op 6 mei 2024 zou een technieker "in de loop van de dag" langskomen op 4 adressen. 4 personen die zich een ganse dag vrijmaken.Op 6 mei is niemand langsgeweest. Geen sms, geen telefoontje, geen mailtje. Zelf dan maar mail gestuurd naar support. Tot op heden geen antwoord.Op 7 mei toch verdoken telefoonnummer gevonden op de website. Antwoord: geen idee waarom er niemand is langsgekomen. Mail sturen naar complaint om contract op te zeggen en geld terug te vragen. Autoreply: antwoord binnen "enkele" werkdagen. Tot op heden geen antwoord.Op 17 mei teruggebeld. A nee, verkeerde dienst, mevrouw. Iemand spreken van de juiste dienst is niet mogelijk. Mail wordt doorgestuurd naar finance door de medewerker van Vaillant. Tot op heden geen antwoord.Op 24 mei teruggebeld. Problemen met nieuw systeem.Ze zijn "er mee bezig".Op 31 mei teruggebeld. Mail is tóch voor complaint, mevrouw. Iemand spreken is niet mogelijk.Ik vind dat de redelijk termijn om dit op te lossen overschreden is.Gewenst resultaatTerugbetaling: € 713,56Bijgevoegde documentenGeen documenten bijgevoegdMet vriendelijke groeten,Testaankoop