Terug

klacht tegen verkoper orange

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

F. G.

Naar: Orange Insurance

10/08/2023

beste,2 vertegenwoordigers van orange is bij ons langs geweest. nl. ewoud slembrouck in opleiding bij anthony devos. op 28/07/2023er werd een contract gemaakt voor de overstap van telenet naar orange. en we kregen elk een nieuwe simkaart (3 pers) bij het ontvangen ervan bleek er een fout in te staan. ons huisnummer was verkeerd waardoor er geen activatie kon gedaan worden. we hebben dan terug contact opgenomen met ewoud en die zou alles in orde brengen. het bleef maar duren. tot eergisteren hij belde dat er een ander contract gemaakt moest worden. dat deed hij en bracht terug simkaarten mee.we kregen geen bericht om ze te activeren. terug belden we hem. hij zei nog even wachten.vandaag 10/08/2023 kreeg ik telefoon van iemand van orange. ze kon mijn kaart en deze van mijn man in orde brengen. dat ging heel moeilijk. de telefoniste kon niet verstaan hoe het in elkaar zat omdat we elk 2 simkaarten hadden. na lang uitleggen begreep ze het toch.als mijn zoon thuis kwam moest hij bellen voor zijn nummer. hij deed dat. hij kreeg als antwoord dat ze het niet konden doen omdat het niet mijn man was die ervoor belde. (we hebben een bedrijfscontract dat op de naam van mijn man staat. men zoon belde naar ewoud met het probleem. hij kreeg als antwoord dat hij ging bellen om het in orde te brengen. tot nu toe is het nog niet in orde. we zijn ook te weten gekomen dat er al nog mensen zijn die problemen hebben door en met ewoud. wij hopen dat het eindelijk eens opgelost geraakt en dat er dan geen problemen meer zijn. indien er toch nog problemen zijn gaan we zeker terug veranderen van provider.orange zelf kan er niets aan doen. ewoud doet zen werk niet in orde en er zijn nog mensen die ook problemen hebben door hem. hij is nog maar in opleiding. maar zoiets kan en mag niet gebeuren. we vinden dat er geen goede opleiding is. we vragen dan ook een grote tegemoetkoming voor al onze problemen.hopelijk is het snel in orde en doet de technieker goed zijn werk bij het veranderen van de modem en digibox.maar het grote probleem is gekomen door ewoud bij het maken van het contract. als we hem erop wijzen is zen antwoord altijd ik heb ervoor gebeld. hopelijk kunnen er voor anderen zulke problemen vermeden worden.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform