Klacht tegen Test-Aankoop, door Test-Aankoop zelf als afgehandeld aangeduid
Aard van probleem:
AndereKlacht
A. C.
Naar: Testaankoop
Dus, je maakt een klacht tegen Test-Aankoop omdat er fouten in de website zitten. (https://www.test-aankoop.be/klagen/publieke-klachten/publieke-klacht?referenceid=CPTBE00075753-93 , zie video: https://vid.me/8xcZ)In plaats van dit dus af te handelen sluiten ze de klacht af?Lijkt me niet zo eerlijk ten opzichte van andere bedrijven? Met vriendelijke groetenAldoPS: Wel krijg ik een rechtstreekse mail, niet op de publieke klacht dat de klacht dus als gesloten wordt beschouwd, totdat ik een tegenbericht zou indienen?Alsook zou ik de vragen/klachten via het contactformulier moeten plaatsen.https://i.imgur.com/mKOttQh.png PSS: Klacht werd ook van publiek naar privé geplaatst. (of dit automatisch met elke afgehandelde klacht is weet echter ik niet.)
Berichten (12)
Testaankoop
Naar: A. C.
Beste heer Fieuw,Ik heb uw bericht goed ontvangen.Zoals beloofd, werd dit probleem op onze website op 06 september doorgegeven aan ons webteam.Deze trachten dit zo spoedig mogelijk op te lossen.Uiteraard volgen wij dit dossier verder op. Zodra we een oplossing hebben gevonden wordt u daarvan ook op de hoogte gebracht.Het spijt mij te vernemen, dat wij de indruk hebben gewekt dat wij uw melding niet ter harte hebben genomen en dat we dit zomaar zonder gevolg klasseren.Dit is zeker niet het geval.Gelieve dan ook onze excuses voor het eventuele ongemak dat u hierdoor heeft ondervonden te aanvaarden.Mocht u hierover nog vragen hebben, dan kan u altijd contact opnemen met de abonnementendienst op het nummer 02/5423200.Met vriendelijke groet,Abonnementendienst.
A. C.
Naar: Testaankoop
Beste, Dus de oplossing is niet gevonden.Dus u laat de klacht onafgehandeld.U laat deze publiek staan, net als elke andere klacht.U antwoord me ook op de normale manier, publiek en niet rechtstreeks via mail.Dit lijkt me normaal.Net als elk ander bedrijf/melding/klacht.Met vriendelijke groetenAldo
A. C.
Naar: Testaankoop
BesteVolgende klacht mag dus weer geopend worden:https://www.test-aankoop.be/klagen/mijn-klachten/uw-klacht?referenceid=CPTBE00075753-93GroetenAldo
Testaankoop
Naar: A. C.
Beste heer Fieuw,Ik heb uw berichten goed ontvangen.Zoals gevraagd werd uw eerste melding terug open (publiek) gezet.Betreffende dit probleem op onze website, hebben wij nog enkele bijkomende vragen. Ook krijgen wij de bijgevoegde video niet opengemaakt.Zou het mogelijk zijn om ons een telefoonnummer door te geven, waarop wij u kunnen bereiken? Op het gsm-nummer dat u ons gaf, krijgen wij geen gehoor.Met vriendelijke groet,Abonnementendienst.
A. C.
Naar: Testaankoop
BesteDeze vragen zal ik beantwoorden op de klacht ivm websiteproblemen.GroetenAldo
Testaankoop
Naar: A. C.
Beste heer Fieuw,Ik heb de link die je mij zond kunnen openen, waarvoor dank.Ook heb ik geen abonnement kunnen terugvinden op basis van de info die ik van jou gekregen heb.Daarom hebben wij je ook vanochtend gebeld op het nummer 0494134550. Dat nummer blijkt niet te bestaan, we hebben dit ook opgevraagd bij de dienst 1207.Maar het is inderdaad niet normaal dat je een foutmelding te zien krijgt. (Nogmaals dank voor de melding. )Jouw klacht hierover werd terug open gezet en deze fout is opnieuw aan ICT doorgegeven.Dit platform is overigens alleen bedoeld om klachten te melden, de afhandeling doen we standaard telefonisch om misverstanden te vermijden en om een beetje sneller te kunnen werken. Zolang we jouw nummer niet hebben, blijft dit een moeilijk gesprek.N.B. we raden je aan om je nummer niet publiek aan ons te posten, je kan ons bellen op het nummer 02/542.32.00 en vraag maar mij.Met vriendelijke groet,Joke.
A. C.
Naar: Testaankoop
Beste JokeVoor dit hier overzichtelijk te houden had ik graag gereageerd op CPTBE00075753-93.Echter is dit niet mogelijk.Vragen m.b.t. dat dossier zal ik dus daar antwoorden wanneer dit mogelijk is.I.v.m. onterecht afsluiten, deze klacht dus.:Gewenste oplossing:* klachten enkel maar door gebruikers als afgehandeld laten aanduiden. (en al zeker niet zelf plaatsen: "Afgehandeld - Succesvol")* beantwoorden via de klacht, en niet via persoonlijke mail indien de klacht publiek is.* u ook houden aan de termijn van 3 maanden waarbij de klacht automatisch als gesloten wordt beschouwd. Eigenlijk u houden aan dezelfde regels als ieder ander bedrijf.Wat nu duidelijk niet het geval is.N.B. als u zelf deze manier van werken i.v.m. klachten niet wilt gebruiken (en u dus telefonisch contact wil nemen), hoe kan u dan verwachten dat andere bedrijven dit willen gebruiken?Met vriendelijke groetenAldo
A. C.
Naar: Testaankoop
GeachteKan hier een respons op gegeven worden? Anders is het niet moeilijk dat u een score hebt van 8,8/10https://www.test-aankoop.be/klagen/bedrijven/test-aankoop/927GroetenAldo
Testaankoop
Naar: A. C.
Mijnheer Fieuw,Ik heb uw berichten goed ontvangen.Zoals beloofd, werd dit probleem op onze website op 06 september 2016 doorgegeven aan ons webteam en IT.Deze trachten dit zo spoedig mogelijk op te lossen.Uiteraard volgen wij dit dossier verder op. Zodra we een oplossing hebben gevonden wordt u daarvan onmiddellijk ook op de hoogte gebracht.Het spijt mij te vernemen, dat wij de indruk hebben gewekt dat wij uw melding niet ter harte hebben genomen en dat we dit zomaar zonder gevolg klasseren.Dit is zeker niet het geval.Gelieve dan ook onze excuses voor het eventuele ongemak dat u hierdoor heeft ondervonden te aanvaarden.Met vriendelijke groet,Abonnementendienst.
A. C.
Naar: Testaankoop
BesteIk heb geen kopie-paste nodig van 23 september.Graag had ik wel een reactie gehad van mijn bericht op 27 september."I.v.m. onterecht afsluiten, deze klacht dus.: Gewenste oplossing: * klachten enkel maar door gebruikers als afgehandeld laten aanduiden. (en al zeker niet zelf plaatsen: "Afgehandeld - Succesvol") * beantwoorden via de klacht, en niet via persoonlijke mail indien de klacht publiek is. * u ook houden aan de termijn van 3 maanden waarbij de klacht automatisch als gesloten wordt beschouwd. "GroetenAldo
Testaankoop
Naar: A. C.
Beste,Uw klacht staat al geruime tijd terug open, u kan dus zelf beslissen wanneer u deze klacht als gesloten beschouwd.Wij volgen het dossier verder op en zodra het probleem is opgelost wordt dit u ook ,publiekelijk, gemeld.Met vriendelijke groet,Abonnementendienst.
A. C.
Naar: Testaankoop
Gewenste oplossing:* klachten enkel maar door gebruikers als afgehandeld laten aanduiden. (en al zeker niet zelf plaatsen: "Afgehandeld - Succesvol")* beantwoorden via de klacht, en niet via persoonlijke mail indien de klacht publiek is.* u ook houden aan de termijn van 3 maanden waarbij de klacht automatisch als gesloten wordt beschouwd.
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten