Terug

Klacht tegen Magic Clean Berchem

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

I. B.

Naar: Magic Clean

27/02/2021

Op dinsdag 13 oktober 2020 heb ik in de winkel een dekbed van het merk Brinkhaus afgegeven om te laten droogkuisen. Het gereinigde dekbed dat de winkelbediende mij een grote week later wilde meegeven, was niet mijn dekbed. Ze raadde me aan contact op te nemen met de verantwoordelijke. Die zei dat als de dekbedden verwisseld werden, wat hij eigenlijk onmogelijk achtte, ik maar moest afwachten tot de klant met mijn dekbed zich zou melden. Ik moest geduld hebben en indien niemand zich zou melden, moest ik het ‘foute’ dekbed maar komen halen. Een maand later wilde ik in de winkel informeren naar de voortgang, maar de verantwoordelijke was niet aanwezig. Daarop heb ik een e-mail gestuurd, met de mededeling dat ik graag een schadevergoeding wil. Geen reactie. Een tijd later heb ik de e-mail opnieuw verstuurd. Geen reactie. Ik weet niet wat er met mijn dekbed is gebeurd (verwisseld, gestolen, verkeerd gewassen?), maar ik ben het wel kwijt. Het was de winterhelft van een vierseizoenen Nepal dekbed van Brinkhaus dat mij 735 euro heeft gekost. Mij werd schade berokkend en daarvoor wil ik graag een compensatie. Het heeft mij ook geschokt dat ik werd bejegend als een lastige klant en dat noch de winkelbediende, noch de verantwoordelijke zich heeft geëxcuseerd voor het voorval.

Berichten (3)

Magic Clean

Naar: I. B.

03/03/2021

Geachte,Bij het binnenbrengen van goederen gaan we als volgt tewerk:*De klant krijgt een ticket met zijn persoonlijke gegevens , alsook wat er is binnen gebracht ( aantal +omschrijving)*Er worden labels tegelijkertijd afgedrukt (per stuk) voor de binnengebrachte stukken*De label(s) worden bevestigd aan de goederenHieruit is gebleken dat bij mevrouw Bricteuz , dit label is bevestigd aan een donsdekenMevr beweert dat dit donsdeken niet van haar is.Dus hier zou mogelijks sprake kunnen zijn over een menselijke fout, een verwisseling tussen andere donsdekensWij hebben de mogelijke klanten met donsdekens gecontacteerd, met de vraag of zij hun respectievelijk donsdeken hebben teruggekregen, waarop we moeten vast stellen dat niemand beweert een verkeerd donsdeken te hebben terug gekregen.Dus de conclusie op vandaag is: dat mevr. Wel degelijk het binnengebrachte donsdeken heeft terug gekregenMocht nu toch nog blijken, dat er iemand zich meld met een mogelijke verwisseling, zullen we niet nalaten om Mevr hier over in te lichten.Meer kunnen we niet doenMet vriendelijke groeten.Jan FaingnaertGSM: 0474/64 94 67Tel: 03 449 49 59Fax: 03 449 49 69 info@magicclean.beMagic Clean Grote steenweg 674B-2600 Berchem s:www.youtube.com/watch?v=u4ENbI90RzU

I. B.

Naar: Magic Clean

06/03/2021

U hebt eerder reeds uitgelegd hoe in de winkel tewerk wordt gegaan als goederen worden binnengebracht. Uw antwoord vertelt mij niets nieuws. Ik wil echter opmerken dat de vraag of ik al dan niet het juiste dekbed heb teruggekregen niet ter discussie staat. Ik heb het juiste dekbed namelijk niet teruggekregen en dat is een gegeven, een feit. Ik ben daar 100% zeker van omdat ik het wasetiket van het dekbed dat de winkelbediende mij wilde teruggeven, gezien heb. Dat dekbed mag gewassen worden op 40°C. Het is daarom uitgesloten dat het van mij is want mijn dekbed mag alleen gedroogkuist worden. Maar dat had ik u ook al gemeld in een vorige e-mail. Het is overigens onmogelijk tot een juiste conclusie te komen als men een deel van feiten negeert.Als het inderdaad klopt dat er geen verwisseling van dekbedden gebeurd is dan vrees ik dat er iets mis loopt in uw winkel en raad ik u aan een en ander eens grondig uit te zoeken. Tegelijk wil ik alle (potentiële) klanten waarschuwen twee keer na te denken vooraleer ze waardevolle spullen aan u toevertrouwen.

Magic Clean

Naar: I. B.

09/03/2021

Geachte,Ik kan spijtig genoeg enkel vaststellen dat de andere mensen, eventueel niet eerlijk zijn en toegeven dat ze , indien verwisseling, uw dekbed in hun bezit hebbenIk kan niet anders dan zeggen dat ik dit jammerlijk vind, en desgevallend mijn verontschuldigingen aanbiedenMet vriendelijke groeten.Jan FaingnaertGSM: 0474/64 94 67Tel: 03 449 49 59Fax: 03 449 49 69 info@magicclean.beMagic Clean Grote steenweg 674B-2600 Berchem s:www.youtube.com/watch?v=u4ENbI90RzU


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform