Terug

Klacht tegen Edreams – foutieve aanrekening en terugbetaling

In behandeling Openbaar

Aard van probleem:

Annulering

Klacht

B. L.

Naar: eDreams

28/11/2025

Geachte, Via deze weg wil ik een officiële klacht indienen tegen Edreams. , met reserveringsnummer 24233318265, werd een vlucht geboekt via hun website. Tijdens het online boeken werd mij een prijs getoond op de website, die ik zonder extra kortingen of opties heb geselecteerd. Edreams beweert echter dat ik zelf een korting of optie heb aangevinkt, wat niet het geval is. Hierdoor werd een extra bedrag van mijn rekening afgehouden zonder mijn toestemming. Ik heb hierover telefonisch contact gehad met Edreams, maar zij blijven volhouden dat ik deze korting zelf heb gekozen. Dit is onjuist, want het was simpelweg de prijs die op de website werd weergegeven tijdens het boeken. Bovendien hebben ze een deel terugbetaald, maar niet het volledige bedrag, terwijl zij zelf een fout hebben gemaakt door kosten aan te rekenen die ik niet heb aangevraagd. Ik vind het onaanvaardbaar dat Edreams zomaar bedragen van mijn rekening afhaalt zonder duidelijke toestemming of transparantie. Ondanks mijn pogingen om dit rechtstreeks met hen op te lossen, krijg ik geen correcte oplossing. Mijn verzoek aan Test-Aankoop: – Ondersteuning om het volledige ten onrechte aangerekende bedrag terug te krijgen – Controle of Edreams hiermee niet de consumentenwetgeving schendt – En of zij transparant en correct handelen tegenover klanten Alvast bedankt voor uw hulp.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform