Terug

klacht Scarlet

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

K. V.

Naar: Scarlet

17/08/2023

- op 3/08 sloot ik me online aan bij Scarlet, waarna ik een bevestingsmail ontving. - op 8/08 contacteerde ik een medewerker van Scarlet met de vraag wanneer iemand zou langskomen voor de installatie. Deze medewerker was erg onvriendelijk, zei dat hij niets kon vinden en wou niet luisteren naar de bevestingsmail die ik had ontvangen. Ik moest een andere keer terugbellen. Zelfde dag mij nogmaals geregistreerd bij Scarlet, na opnieuw een bevestigingsmail te ontvangen deze keer wel een mail voor een afspraak te boeken ontvangen. - afspraak op 17/08 tussen 8u en 17u, mijn moeder neemt een dag verlof en is thuis aan het wachten. Om 12u krijg ik een bericht dat de technische dienst vandaag niet zal langskomen? Reden, konden ze nog niet zeggen. Meteen nieuwe datum gepland, vrijdag 25/08. Dit betekent concreet dat ik tot op heden nog steeds niet thuis kan werken en bij mijn ouders moet verblijven, mijn vader een dag verlof moet nemen voor de installatie IN DE HOOP DAT ZE DEZE KEER WEL KOMEN. Bedrijf gecontacteerd, zowel technische dienst als personen die ter plaatsen komen. Konden niet vroeger komen want planning zit vol? Ik zal bijna een maand op internet hebben gewacht... en steeds onrespectvol behandelt. Mensen nemen verlof om een hele dag thuis te zitten endan komt men niet opdagen, zonder reden.

Berichten (2)

Scarlet

Naar: K. V.

08/09/2023

Beste,We hebben de klacht CPTBE01857270-11 met als Scarlet referentie 619008278 in behandeling genomen en verontschuldigen ons voor de vertraging in het beantwoorden.Wij betreuren deze situatie maar wij stellen met tevredenheid vast dat de installatie is goed verlopen op 25/08/2023.Als compensatie zal een bedrag van 25Eur automatisch in mindering gebracht worden op uw eerste volgende rekening.Tot slot bied ik in naam van Scarlet onze oprechte en welgemeende excuses aan.Met vriendelijke groeten,Valerie D.Scarletscarlet.beScarlet is een handelsmerk van Proximus nv van publiek recht, Koning Albert II-laan 27, B-1030 Brussel

Scarlet

Naar: K. V.

08/09/2023

Beste,We hebben de klacht CPTBE01857270-11 met als Scarlet referentie 619008278 in behandeling genomen en verontschuldigen ons voor de vertraging in het beantwoorden.Wij betreuren deze situatie maar wij stellen met tevredenheid vast dat de installatie is goed verlopen op 25/08/2023.Als compensatie zal een bedrag van 25Eur automatisch in mindering gebracht worden op uw eerste volgende rekening.Tot slot bied ik in naam van Scarlet onze oprechte en welgemeende excuses aan.Met vriendelijke groeten,Valerie D.Scarletscarlet.beScarlet is een handelsmerk van Proximus nv van publiek recht, Koning Albert II-laan 27, B-1030 Brussel


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform