- op 3/08 sloot ik me online aan bij Scarlet, waarna ik een bevestingsmail ontving. - op 8/08 contacteerde ik een medewerker van Scarlet met de vraag wanneer iemand zou langskomen voor de installatie. Deze medewerker was erg onvriendelijk, zei dat hij niets kon vinden en wou niet luisteren naar de bevestingsmail die ik had ontvangen. Ik moest een andere keer terugbellen. Zelfde dag mij nogmaals geregistreerd bij Scarlet, na opnieuw een bevestigingsmail te ontvangen deze keer wel een mail voor een afspraak te boeken ontvangen. - afspraak op 17/08 tussen 8u en 17u, mijn moeder neemt een dag verlof en is thuis aan het wachten. Om 12u krijg ik een bericht dat de technische dienst vandaag niet zal langskomen? Reden, konden ze nog niet zeggen. Meteen nieuwe datum gepland, vrijdag 25/08. Dit betekent concreet dat ik tot op heden nog steeds niet thuis kan werken en bij mijn ouders moet verblijven, mijn vader een dag verlof moet nemen voor de installatie IN DE HOOP DAT ZE DEZE KEER WEL KOMEN. Bedrijf gecontacteerd, zowel technische dienst als personen die ter plaatsen komen. Konden niet vroeger komen want planning zit vol? Ik zal bijna een maand op internet hebben gewacht... en steeds onrespectvol behandelt. Mensen nemen verlof om een hele dag thuis te zitten endan komt men niet opdagen, zonder reden.