Kopie van mail gestuurd naar ZARA mail geweigerd:Beste,Bestelling geplaatst op 28/06.Bestelling 52869203045 werd reeds op 12/07 ter retour afgegeven te Bpost Wilrijk, BE.Zie afgiftebewijs in bijlage. Bpost heeft de retourcode van uw mail (Zara), gebruikt.Ten gevolge heeft Bpost hierbij een foutief afleveradres gebruikt, zijnde H&M (Noorderlaan, Antwerpen).Op 17/08 heeft H&M deze zending teruggestuurd.Op 23/08 heb ik jullie persoonlijke transport / pickup point gebruikt, zijnde Homerr, om deze zending alsnog retour te kunnen sturen. Zie bewijs in bijlage.Op 06/09 meldt Homerr dat de service vertraging oploopt.Alsnog heb ik de hulp ingeroepen via jullie website ter functie van deze retour & heb ik de problematiek beschreven, waarop ik door een operator (ZARA) van de app / website werd gegooid.Niet één, maar meerdere keren in de tijdspanne van een week. Dít is allesbehalve service(!)Ik begrijp dat dit alles zorgt dat de retourpolicy overschreden wordt, maar ik denk dat u wél kan begrijpen dat dit alsnog zaken zijn uit overmacht die niet persoonlijk in de hand zijn gebracht maar door de services van Bpost + Homerr.Bijgevolg heb ik de laatste mail in bijlage ontvangen dat ik de zending opnieuw moet accepteren & de betaling - 123 EUR - volledig kwijt ben?!Ik heb net nogmaals met jullie callcenter gebeld om de situatie uit te klaren desondanks wederom zonder enige hulp.Dit doet een vaste klant nadenken over de hulpvaardigheid en policy van jullie keten.. zeer jammer.In bijlage is er voldoende bewijs om bovenstaande te staven.Ik ben in blijde verwachting van retour van de betaling.Alvast bedankt om te antwoorden op deze mail.Mvg,CJ