Terug

klacht reis van Ras al khaimah

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

M. M.

Naar: De Blauwe Vogel

21/05/2022

beste.we hebben de reis ondernomen de 11 mei tot 18 mei naar Dubai. In Brussel gingen we uitleg krijgen maar was heel beperkt .-Het hotel was beloofd als zeer luxueus maar was heel gewoon. ik zou zeggen middelmatig hotel. -de wifi was heel flauw-De All in , er was veel drank niet aanwezig en eten was niet gevarieerd. De foto's die we vooraf gezien hadden waren helemaal anders. -Op de rondrit was ons een nederlandstallige gids beloofd, maar was in gebrekkig Engels. Wij hebben dan daar ook niks aan gehad.

Berichten (1)

De Blauwe Vogel

Naar: M. M.

21/05/2022

Beste klant,We hebben je mail in goede orde ontvangen, waarvoor dank.Ontvangen mails worden doorgestuurd naar de bevoegde collega, die je hierover verder zal contacteren.We trachten steeds binnen de 2 dagen te reageren op de ontvangen mail.Echter zijn er soms uitzonderingen, waardoor het iets langer kan duren dan voorzien.(we trachten de wachttijd uiteraard steeds te beperken)Mogen we je daarom vragen om jouw mail zeker niet opnieuw door te sturen wanneer het antwoord wat op zich laat wachten,Daar dit de communicatie alleen maar zou vertragen. Je kan erop rekenen dat je steeds een antwoord zal ontvangen.Bedankt voor het vertrouwen en tot binnenkort.Met vriendelijke groeten,De Blauwe VogelLuikersteenweg 623800 SINT-TRUIDENT: +32 (0) 11 705 500www.deblauwevogel.be


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform