Terug

Klacht plaatsen digitale meter

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

M. D.

Naar: FLUVIUS

14/01/2022

Beste Mevrouw of Mijnheer , ik ben gevolmachtigde persoon van mevr Lea Journeé , , haar klantnummer heb ik niet hier bij mij thuis , jullie zullen haar gegevens wel vinden via het adres , daarom zijn computers handig .Vandaag 13/01zijn er arbeiders van Fluvius een digitale meterkast gaan plaatsen , bij het einde van hun werken zegden zij tegen de bezoekers bij Lea wij hebben 400Volt in huis gehaald maar alles is terug in orde , na hun vertrek , was er geen verwarming meer, geen Tv , geen wekker , geen frigo/of diepvries werkte enz , de elektrieker des huize kon pas komen tegen 9 uur vanavond , ik heb Fluvius gebeld , de wachtdienst kwam en durfde te zeggen , dat hun collega's geen fout hadden gemaakt , de belangrijkste kabel die enkel Fluvius mag vernieuwen werd niet vernieuwd , maar met gele plakband afgeplakt , niet te geloven, de brander van de CV de automaat erin was gesprongen door hun 400volt , de laatste arbeiders , de wachtdienst vertelde dat er een factuur zou komen van hun avond-optreden , wel weet van nu al dat dit geweigerd wordt, in tegendeel alle kosten van onze elektrieker vanavond de gedeeltelijke reparatie en ook de volgende afwerking volgende week , wordt naar jullie gestuurd , ik heb foto's van alles , bewijzen, getuigen enz , graag had ik een gewoon e-mailadres gehad van jullie , zodat ik de foto's aan u bezorg , hier kan ik deze niet op plaatsen . Sorry als ik dit aan de verkeerde persoon stuur , mag ik dan beleefd vragen dit aan de juiste persoon te bezorgen , waarvoor mijn dank , tevens dank voor een reactie , uitgevoerd op 13-01-2022 te zoutleeuwseseteenweg 152 Wilderen3803 Sint-Truiden , hoe kan ik jullie foto's bezorgen aub ? hartelijk dank bijvoorbaat , vriendelijke groeten Mevr Drillieux MR

Berichten (2)

FLUVIUS

Naar: M. D.

14/01/2022

BesteIn bijlage een document voor u bestemd.Voor verdere informatie kan u zich steeds wenden tot bovenvernoemde correspondent. Gelieve bij alle verdere correspondentie (zowel telefonische als schriftelijke) het bovenvernoemde kenmerk te vermelden.Wij hopen u hiermee voldoende te hebben ingelicht.Met vriendelijke groetenFrank SelsDavy VandebroekEva DistelmansErwin NickmansSecretariaat-Generaal - AansprakelijkheidTrichterheideweg 83500 Hasseltwww.fluvius.be

M. D.

Naar: FLUVIUS

31/01/2022

Beste, alles is doorgestuurd naar de brandverzekering Ethias in Hasselt , ook de reeds herstelde stukken, het factuur hiervan .Zij zouden contact met jullie opnemen .met vriendelijke groeten, Mevr Drillieux Marie-Rose IO Lea JOurnée


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform