Beste Mevrouw of Mijnheer , ik ben gevolmachtigde persoon van mevr Lea Journeé , , haar klantnummer heb ik niet hier bij mij thuis , jullie zullen haar gegevens wel vinden via het adres , daarom zijn computers handig .Vandaag 13/01zijn er arbeiders van Fluvius een digitale meterkast gaan plaatsen , bij het einde van hun werken zegden zij tegen de bezoekers bij Lea wij hebben 400Volt in huis gehaald maar alles is terug in orde , na hun vertrek , was er geen verwarming meer, geen Tv , geen wekker , geen frigo/of diepvries werkte enz , de elektrieker des huize kon pas komen tegen 9 uur vanavond , ik heb Fluvius gebeld , de wachtdienst kwam en durfde te zeggen , dat hun collega's geen fout hadden gemaakt , de belangrijkste kabel die enkel Fluvius mag vernieuwen werd niet vernieuwd , maar met gele plakband afgeplakt , niet te geloven, de brander van de CV de automaat erin was gesprongen door hun 400volt , de laatste arbeiders , de wachtdienst vertelde dat er een factuur zou komen van hun avond-optreden , wel weet van nu al dat dit geweigerd wordt, in tegendeel alle kosten van onze elektrieker vanavond de gedeeltelijke reparatie en ook de volgende afwerking volgende week , wordt naar jullie gestuurd , ik heb foto's van alles , bewijzen, getuigen enz , graag had ik een gewoon e-mailadres gehad van jullie , zodat ik de foto's aan u bezorg , hier kan ik deze niet op plaatsen . Sorry als ik dit aan de verkeerde persoon stuur , mag ik dan beleefd vragen dit aan de juiste persoon te bezorgen , waarvoor mijn dank , tevens dank voor een reactie , uitgevoerd op 13-01-2022 te zoutleeuwseseteenweg 152 Wilderen3803 Sint-Truiden , hoe kan ik jullie foto's bezorgen aub ? hartelijk dank bijvoorbaat , vriendelijke groeten Mevr Drillieux MR