Beste, zoals eerder aangegeven deze klachtformulering...
Documenten zijn toegevoegd.
Zoals u zal kunnen zien gaat het om een parkingboete waarvan de gemeente Anderlecht bevestigde dat er op zondag niet moet betaald worden. Hun formulering waarom ik beboet word begrijp ik helemaal niet.
De gemeente gaf ook aan dat de firma Parking Brussels ook al niet meer telefonisch te bereiken is vanwege de vele betwistingen.
Nu...op jullie aangeven heb ik gewacht op de 1ste herinnering om te betalen, en jullie dan de bewijsstukken te laten geworden.
Ik heb betaald, en effe later werd het bedrag (50€) teruggestort, waarna gauw een 2de herinnering in mijn bus belande, met interest. Niet te begrijpen!
Ondertussen heb ik mij gewend tot een kantoor van hen in Anderlecht, waar men mij er attent op maakte dat betwistingen daar niet meer werden gevoerd. ik kreeg een telefoonnummer waar ze mij zouden verder helpen, doch hier klinkt meteen een antwoordapparaat dat betwistingen via mail worden behandeld.
Eerder had ik hen gemaild, maar er werd daar tot op heden niet op gereageerd.
Graag jullie tussenkomst hieromtrent. Hopelijk krijg ik het totale bedrag gauw teruggestort, in de hoop dan dat deze praktijken een halt kunnen worden toegeroepen.
Mvg,
Dino Van Craenenbroeck