Terug

klacht owv. Dienstonderbreking (door aanvraag simpele tariefaanpassing)

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Dienstonderbreking

Klacht

E. M.

Naar: Proximus

31/08/2024

Geachte mevrouw/heer, Ik ben de houder van het contract voor gsm abonnement met klantnr. 617760311. (waaronder 4 nrs.) Sinds 21/08/2024 is er het problemen waardoor het nr 0478/930.288 geen gebruik meer kan maken van de dienst: telefoneren! (We zijn die dag de Proximus shop van Aarschot binnen gegaan om alle nrs over te zetten naar het Bussines Mobine Smart tarief. Kennith Symen heeft ons toen verder geholpen) Ik heb het probleem al gemeld op 24/08/2024 via bezoek aan jullie Proximus shop te Aarschot zonder enig positief resultaat. Op 26/08 heb ik met medewerker van de Hepdesk Proximus Marlon Testa 42 minuten getelefoneerd om aan te kaarten dat het nog altijd niet is opgelost, hij gaf me de melding ”dit op te volgen en er prioriteit aan te geven” Op 28/08 heb ik gemaild naar de Hepdesk Proximus, dat hetzelfde probleem er nog altijd is en gevraagd dit op te lossen. ZONDER ooit antwoord te krijgen. Op 29/08 heb ik met een medewerker 27 minuten aan de lijn gehangen om heel deze historiek opnieuw uit te leggen en te vragen dit met TOP PRIORITEIT te behandelen, zonder enig positief resultaat Op 30/08 opnieuw 50 minuten met een medewerker getelefoneerd die beweert dat het een IT probleem, maar nog ALTIJD GEEN oplossing! Op 31/08/2024 opnieuw naar de Proximus shop te Aarschot gegaan, en Proximus medewerker Kennith Symen wijst dat het "een IT probleem is en dat hij er niets aan kan doen...." (zie ook mailverkeer tussen ons en Proximus in bijlage) Ik verzoek om de definitieve oplossing van het probleem en de levering van de dienst op een niveau dat in overeenstemming is met de contractuele normen! Ik verzoek ook om erkenning van een schadevergoeding van € 500 te betalen. AAngezien wij nu al 10 dagen NIET kunnen telefoneren en dat wij er al mateloos veel tijd in hebben gestoken, die kostbaar is. Indien ik binnen 7 dagen na ontvangst van deze brief geen antwoord heb ontvangen, behoud ik mij het recht voor juridische stappen te ondernemen om mijn rechten te beschermen. Met vriendelijke groet, Alain Heselmans

Berichten (2)

Proximus

Naar: E. M.

17/09/2024

Dag mevrouw, meneer, Hierbij bevestig ik dat aan de klant alle nodige informatie werd gegeven via mail.Met vriendelijke groeten,AnitaHet Proximus-teamConnect with us on:===== Received from klachten@test-aankoop.be on 2024-08-31-17.00.36.000000 ======‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ Ref. [THREAD_ID:1921011816333]

E. M.

Naar: Proximus

17/09/2024

Beste Anita, welke infortmatie heeft u het over? Wij hebben 11 dagen niet kunnen telefoneren met een business gsm nr.? En het enigste wat u doet is een mail terugsturen met geen inhoud? Is dit jullie manier om een ontevreden klant te beantwoorden? mg, Els Melotte

Bemiddeling door Testaankoop 17 september 2024

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform