Geachte heer/mevrouw,
Op 28 mei 2025 deed ik een aankoop in de Lidl-vestiging te Maasmechelen (ticketnummer: 0360 233059/06, tijdstip: 10:17). Bij het afrekenen kreeg ik tot mijn verbazing geen papieren kasticket, hoewel ik er onmiddellijk na betaling expliciet om vroeg aan de kassamedewerker.
De Lidl Plus-app stond correct ingesteld, met de optie ‘alleen digitaal kasticket’ niet geactiveerd, waardoor ik normaal zowel een papieren als digitaal ticket ontvang. Enkele minuten later, bij een tweede aankoop in dezelfde winkel om 11:19, kreeg ik opnieuw wél een papieren ticket – zonder enige wijziging aan mijn instellingen.
Uw klantendienst bevestigde dat er geen beleidswijziging is, maar gaf ook aan dat een papieren kasticket niet meer kan worden afgedrukt na betaling. Dit lijkt mij noch klantvriendelijk noch praktisch, aangezien pas na betaling zichtbaar wordt of het kasticket effectief geprint is.
Ik betreur dat de kassamedewerker mijn vraag niet opvolgde en dat er achteraf ook geen enkele commerciële tegemoetkoming werd aangeboden, ondanks mijn beleefde en duidelijke communicatie.
Ik verzoek u dan ook vriendelijk om alsnog een passende reactie en tegemoetkoming voor het ontstane ongemak.
Graag ontvang ik binnen een termijn van tien kalenderdagen een antwoord op mijn klacht.
Met vriendelijke groeten,