Terug

Klacht over vrijstellingsdossier

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. B.

Naar: syntra west

17/10/2024

Geachte mevrouw/heer, Geachte mevrouw/heer, Op [10/9/24] heb ik een aanvraag ingediend voor vrijstellingen op basis van eerdere kwalificaties. Vijf weken later is er nog steeds geen adequate opvolging. Hier zijn de problemen: - Gebrekkige opvolging van mijn vrijstellingsdossier. - Onvoldoende communicatie over de status van mijn aanvraag. - Geen mogelijkheid voor telefonische bereikbaarheid. - Geen transparantie in procedure. Het lijkt alsof er meer aandacht is voor winst dan voor de situatie van studenten. Ik wil graag een persoonlijk gesprek om deze punten te bespreken. Het is belangrijk dat alle relevante documenten en mijn motivatie daarbij aanwezig zijn. Ik kijk uit naar uw voorstel voor een gesprek. Met vriendelijke groeten, Bijlage: - Kopie factuur - Ander nuttig element voor het bedrijf in het kader van uw klacht


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform