Terug

Klacht over Verloren Pakket

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. M.

Naar: Mondial Relay

08/12/2022

Beste,op 12/09/2022 verzende ik pakket 41653076430101152103061369 . Dit pakket werd nooit bezorgd, en ging verloren. Pakket ter waarde van 95.80€In de systemen kan ik volgende lezen:12/09/2022 - in ontvangstname in het afhaalpunt14/09/2022 - in ontvangstname in het agentschap15/09/2022 - retour aan de afzender16/09/2022 om 3:15 - in ontvangstname in het agentschaptot op heden is pakket nooit afgeleverd.na 16/09/2022 is er geen update meer van het pak.Ik heb reeds al vijf keer een bericht gestuurd en ik heb al verschillende keren gebeld naar mondial naar klantenservice, maar niemand die mijn telefoon beantwoord. Ik bel heel de dag door en niemand die opraapt. Na 2 uren lang aan de lijn te blijven wordt er automatisch afgehaakt. Ik vraag mij af of er wel iemand bij de klantenservice zit.Pakket bevatte een rode kinderfiets van cars. Hoe kan zo'n groot pak verloren gaan. Ik hoop dat het pakket geleverd wordt zoniet wil ik dat mondial relay een terugbetaling doet van 95.80 euro.MVG

Berichten (4)

Mondial Relay

Naar: A. M.

08/12/2022

Cher(e) Client(e) ,Nous vous confirmons avoir bien reçu votre demande.Si vous souhaitez nous apporter des informations complémentaires liées à cette demande, nous vous remercions de bien vouloir répondre à cet email afin de ne pas en rallonger le délai de traitement.Une réponse vous sera apportée dans les meilleurs délais.Saviez-vous que notre site Mondial Relay - Spécialiste de la livraison de colis au particulier vous permet d’accéder au suivi de votre colis ainsi qu’à notre rubrique « AIDE » FAQ (mondialrelay.be) pouvant permettre de répondre à vos questions ?Merci pour votre confiance,Bonne journéeVotre Service Clients Mondial Relay-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------Beste klant,Wij bevestigen dat wij uw verzoek hebben ontvangen.Als u ons aanvullende informatie over dit verzoek wilt verstrekken, zouden wij het op prijs stellen als u deze e-mail zou willen beantwoorden om de verwerkingstijd niet te verlengen.U krijgt zo snel mogelijk een antwoord.Wist u dat onze website Home nl-BE (Belgique-Neerlandais) (mondialrelay.be) u toegang geeft tot de tracking van uw pakket en tot onze "HELP"-sectie FAQ (mondialrelay.be) die u kan helpen uw vragen te beantwoorden?Dank u voor uw vertrouwen,Nog een fijne dag,Uw Mondial Relay Klantenservice----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------Dear Customer ,We confirm that we have received your request.If you wish to provide us with additional information related to this request, please reply to this email in order to not prolong the processing time.You will receive a reply as soon as possible.Did you know that our website Mondial Relay - Spécialiste de la livraison de colis au particulier gives you access to the tracking of your parcel as well as to our "HELP" section FAQ (mondialrelay.be) which can help answer your questions?Thank you for your trust,Have a nice day,Your Mondial Relay Customer ServiceVotre Service Clients Mondial Relaywww.mondialrelay.be/fr-be/

A. M.

Naar: Mondial Relay

26/12/2022

Nog steeds geen antwoord

A. M.

Naar: Mondial Relay

03/01/2023

Nog steeds niets gehoord...

A. M.

Naar: Mondial Relay

30/01/2023

Geen antwoord


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform