Terug

Klacht over verkeerd geleverd item en weigering van retourlabel - Fraude

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

N. S.

Naar: INNO

27/03/2024

Geachte heer/mevrouw,Hierbij wil ik graag mijn ongenoegen uiten over mijn recente ervaring met uw bedrijf. Op 3/3/2024 heb ik via uw website een laptop tas van het merk Guess besteld. Echter, tot mijn grote teleurstelling ontving ik in plaats daarvan een PORTEFEUILLE, een product dat ik niet heb besteld of gewenst.Direct na ontvangst van het verkeerde item heb ik contact opgenomen met uw klantenservice om het probleem aan te kaarten en een retourprocedure te starten. Ik heb herhaaldelijk verzocht om een retourlabel zodat ik het onjuist geleverde artikel kon terugsturen en alsnog het door mij bestelde product kon ontvangen.Helaas heb ik tot op heden geen enkel retourlabel ontvangen, ondanks meerdere verzoeken via e-mail. Dit gebrek aan reactie en ondersteuning van uw kant is zeer teleurstellend en frustrerend. Bovendien ben ik buitengewoon ontstemd door het feit dat de claim is afgewezen omdat ik het product niet binnen 14 dagen heb geretourneerd, terwijl het gebrek aan een retourlabel van uw kant mij dit onmogelijk heeft gemaakt.Het niet verstrekken van het juiste product en het vervolgens weigeren om een passende oplossing te bieden is niet alleen een inbreuk op mijn rechten als consument, maar het lijkt ook op een vorm van misleiding en fraude. Ik beschouw dit als een ernstige schending van het vertrouwen dat ik als klant in uw bedrijf heb gesteld.Ik ben nog steeds in het bezit van de PORTEFEUILLE, welke nog steeds in de originele, volledig gesloten verpakking zit. Ik ben bereid om dit product onmiddellijk terug te sturen zodra ik een retourlabel van uw bedrijf ontvang.Ik verzoek u dan ook vriendelijk om zo spoedig mogelijk te reageren op dit bericht en mij het benodigde retourlabel te verstrekken, zodat ik dit ongemak kan oplossen en alsnog het juiste product kan ontvangen.Indien ik binnen een redelijke termijn geen adequate oplossing ontvang, behoud ik mij het recht voor om verdere stappen te ondernemen om mijn rechten als consument te beschermen, inclusief het inschakelen van relevante autoriteiten en het delen van mijn ervaring op sociale media en consumentenbeoordelingssites.Ik vertrouw erop dat u deze kwestie serieus neemt en spoedig actie onderneemt om het probleem op te lossen.Hoogachtend,

Berichten (2)

N. S.

Naar: INNO

27/03/2024

https://www.inno.be/nl/trolley-tas-vezzola/f9ee2a6b-7663-4070-978c-aaa742ff6819.html

INNO

Naar: N. S.

28/03/2024

Geachte mevrouw Strychi-Haelterman,Wij hebben uw verzoek ontvangen en grondig onderzocht. Uit onze correspondentie met de verkoper, Fashion Sellers, blijkt dat deze positief heeft gereageerd op uw verzoek tot retournering.Op 11/03/2024 heeft de verkoper u de retourprocedure en het retourlabel toegezonden, en dit vriendelijk herhaald op 27/03/2024.Deze informatie zou beschikbaar moeten zijn in uw klantaccount.Wij verzoeken u daarom vriendelijk om deze correspondentie te raadplegen voor de nodige instructies voor de retourzending.Bijgevoegd vindt u een screenshot van beide berichten, evenals het retourlabel om het proces te vergemakkelijken.Onze excuses voor het ongemak. wij wensen u een prettige dag toe.Met vriendelijke groet,Het team van de Klantenservice van INNO Marketplacebe klachtenbox@test-aankoop.beEnvoyé: mercredi 27 mars 2024 14:29À: Inno Info Info@inno.beObjet: Klacht - Klacht over verkeerd geleverd item en weigering van retourlabel - Fraude - (CPTBE01993064-05)


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform