Terug

klacht over uitblijvende terugbetaling

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

S. U.

Naar: ZALANDO

22/06/2023

Geachte heer/mevrouw,Op 31 januari 2023 plaatste ik een bestelling bij Zalando en heb ik het product teruggestuurd, waarbij ik heb verzocht om terugbetaling van het betaalde bedrag. Gedurende twee maanden moest ik bewijs proberen te leveren van de betalingen die ik heb gedaan, en met succes. U heeft erkend dat de betalingen zijn ontvangen. Vervolgens heb ik een bankoverstap gedaan. Ondanks mijn melding hierover en uw belofte dat de terugbetaling zou plaatsvinden, heb ik nog steeds geen restitutie ontvangen. Telkens wanneer ik contact opneem met de klantenservice, erkennen ze mijn recht op terugbetaling en beloven ze dat er een transactie zal plaatsvinden, maar er wordt geen actie ondernomen. Ik heb minstens 10 keer telefonisch en per e-mail contact opgenomen, maar tot op heden heb ik geen oplossing gekregen. Ik beschik over bewijs van mijn betalingen aan Zalando, telefoongesprekken worden opgenomen en mondeling en schriftelijk heb ik mijn rechtmatigheid aangetoond door klantenservice. Desalniettemin begrijp ik niet waarom ik vijf maanden moet wachten op een terugbetaling. Ik heb nog nooit zo'n ontevredenheid ervaren tijdens mijn hele winkelervaring. Ik verzoek u vriendelijk om mijn klacht serieus te nemen en onmiddellijk stappen te ondernemen om mijn geld terug te storten op mijn bankrekening. Ik kijk uit naar uw spoedige actie en een bevredigende oplossing.Met vriendelijke groet,Sinem Ünal

Berichten (1)

S. U.

Naar: ZALANDO

09/07/2023

Herinnering!!!!!Kunt u mijn vorige mail antwoorden aub ?


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform