Terug

Klacht over uitblijvende reactie en teleurstellende ervaring

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

K. T.

Naar: PLOPSALAND

02/02/2025

Beste, Op 31/12/2024 hebben we als abonnee telefonisch contact opgenomen, omwille van beloofde kortingscodes bij Kinepolis die niet beschikbaar waren. Er werd ons verzekerd dat dit snel in orde ging komen. Jammer genoeg kregen we toch de melding dat we inderdaad wel recht hadden op deze korting, maar door een technisch probleem dit niet mogelijk was. De persoon die dit in orde kon brengen, was namelijk met verlof dus moesten we dit mailverkeer aan Kinepolis zelf voorleggen. Aangezien Kinepolis van deze ‘oplossing’ niet op de hoogte was, hebben wij onze korting niet ontvangen. Voor Plopsa leek er geen probleem want we konden onze betaalbewijzen doorsturen en dan gingen ze intern bekijken voor een gepaste oplossing. Ondanks meerdere reminders hebben we tot op vandaag nog steeds geen reactie ontvangen. Inmiddels gaat het ons niet eens meer om de beloofde oplossing, maar om het principe: een klant verdient op z’n minst een antwoord, maar we worden volledig genegeerd. Op elke reminder wordt gewoon niet meer geantwoord. Bovendien vielen onze twee laatste bezoeken ook tegen: op 01/11 was het park overvol waardoor we amper drie attracties op een hele dag hebben kunnen doen en greep het personeel niet in wanneer er werd gerookt in de wachtrijen en op 28/12 was door weersomstandigheden bijna geen enkele attractie open. Dit stond jammer genoeg niet op hun website vermeld. Gewoon al door een antwoord op onze communicaties, zouden we ons al op een meer respectvolle en beleefde manier behandeld voelen.

Berichten (4)

PLOPSALAND

Naar: K. T.

13/03/2025

Beste Hartelijk bedankt voor uw e-mail! Onze oprechte excuses voor de laattijdige reactie. We waren dit dossier even uit het oog verloren. Tijdens de eindejaarsperiode waren er inderdaad wat problemen met de Kinepolis-kortingscodes. Onze excuses voor dit ongemak. Bij Kinepolis heeft u drie cinematickets met een totaalwaarde van € 41,30 aangekocht. Dankzij uw Plopsa-abonnementen heeft u recht op 30 % korting (in uw geval een korting van € 12,39) op de tickets. Als compensatie kunnen wij u een Plopsa-GiftCard ter waarde van € 12,40 aanbieden voor de mislopen korting. Is dit oké voor u? Alvast bedankt! Met vriendelijke groeten Het Plopsa Team www.plopsa.com Legal Disclaimer

K. T.

Naar: PLOPSALAND

14/03/2025

Beste, Bedankt voor uw antwoord en uw voorstel van compensatie. We waarderen dat u de situatie erkent en een oplossing aanbiedt. Tegelijkertijd moeten we eerlijk zeggen dat we teleurgesteld zijn in de manier waarop deze kwestie werd behandeld. Desondanks hopen we op toekomstige positievere ervaringen.

K. T.

Naar: PLOPSALAND

29/03/2025

Beste, Wanneer zouden we de gift card dan ontvangen? Alvast bedankt.

K. T.

Naar: PLOPSALAND

04/05/2025

Beste Plopsaland, Wanneer kan ik antwoord verwachten? Na 5 maanden zou dit wel eens opgelost mogen raken… Alvast bedankt.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform