Terug

KLACHT OVER SLIME DIENSTEN

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. C.

Naar: Proximus

21/12/2023

Bestevaste lijn doorschakelen werkt niet kan wel activeren maar wordniet uitgevoerd

Berichten (2)

Proximus

Naar: J. C.

04/01/2024

Geachte heer,mevrouwHierbij bevestig ik dat ik de klacht van de heer Claes Jelle in behandeling heb genomen. Wij zullen de klant zo snel mogelijk telefonisch op de hoogte brengen van de opvolging van zijn klacht.Met vriendelijk groet,Het Proximus TeamContacteer ons op:===== Received from klachtenbox@test-aankoop.be on 2023-12-21-23.29.08.000000 ======Ref. [THREAD_ID:1921004644728]This email can contain confidential information. See more on s:www.proximus.com/respect-confidentiality Ref. [THREAD_ID:1921004644728]This email can contain confidential information. See more on s:www.proximus.com/respect-confidentiality

Proximus

Naar: J. C.

04/01/2024

Geachte heer,mevrouwWij hebben de heer Claes telefonisch gecontacteerd en zijn klacht werd verholpen.MvgHet Proximus TeamContacteer ons op:===== Received from klachtenbox@test-aankoop.be on 2023-12-21-23.29.08.000000 ======Ref. [THREAD_ID:1921004645352]This email can contain confidential information. See more on s:www.proximus.com/respect-confidentiality Ref. [THREAD_ID:1921004645352]This email can contain confidential information. See more on s:www.proximus.com/respect-confidentiality


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform