Terug

Klacht over slechte dienstverlening en onduidelijke factuurverhogingen

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

E. K.

Naar: Proximus

16/09/2024

Geachte heer/mevrouw, Met deze brief wil ik mijn ontevredenheid uiten over de kwaliteit van de door u geleverde diensten gedurende de afgelopen twee weken, evenals de onverklaarbare verhoging van mijn facturen. Sinds 2 weken heb ik herhaaldelijk problemen ondervonden met mijn internetverbinding. De verbinding is zeer instabiel en vaak niet beschikbaar, wat mij aanzienlijk ongemak heeft bezorgd. Ik heb verschillende keren contact opgenomen met uw klantenservice, waarbij mij herhaaldelijk werd beloofd dat het probleem zou worden opgelost. Helaas heb ik tot op heden geen verbetering gemerkt, en de door u gedane beloftes zijn niet nagekomen. Daarnaast stel ik vast dat mijn facturen de afgelopen maanden zijn gestegen, zonder enige uitleg of kennisgeving van uw kant. Dit vind ik onacceptabel, zeker gezien de gebrekkige dienstverlening die u levert. Ik verzoek u vriendelijk, maar dringend, om: 1. Een duidelijke uitleg te geven over de factuurverhogingen. 2. De problemen met mijn internetverbinding onmiddellijk op te lossen. 3. Een compensatie te bieden voor de slechte dienstverlening gedurende de afgelopen twee weken. Indien er geen adequate oplossing komt binnen de week na ontvangst van deze brief, zie ik mij genoodzaakt verdere stappen te ondernemen. Dit kan onder meer het inschakelen van een consumentenorganisatie of de toezichthouder betreffen, en mogelijk het overwegen van het beëindigen van mijn contract wegens wanprestatie van uw kant. Ik zie uw reactie graag binnen de gestelde termijn tegemoet. Met vriendelijke groet, Erkan Kece

Berichten (2)

Proximus

Naar: E. K.

17/09/2024

Geachte heer,mevrouwHierbij bevestig ik dat ik de klacht van de klant Gungor in behandeling heb genomen. Wij zullen de klant zo snel mogelijk telefonisch op de hoogte brengen van de opvolging van de klacht.MvgHet proximus TeamConnect with us on:===== Received from klachten@test-aankoop.be on 2024-09-16-18.30.20.000000 ======‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ Ref. [THREAD_ID:1921011827128]

Proximus

Naar: E. K.

01/10/2024

Geachte heer,mevrouw De klacht van de heer Gungor,wordt intern verder bekeken. Mvg Het Proximus Team Connect with us on: ===== Received from klachten@test-aankoop.be on 2024-09-16-18.30.20.000000 ====== ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ Ref. [THREAD_ID:1921012198412]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform