Geachte,
Ik wens een klacht in te dienen over de behandeling van mijn dossier bij Cardoen.
Begin oktober heb ik natuurschade opgelopen aan mijn wagen. De auto werd getakeld naar Cardoen, en ik kreeg meteen een vervangwagen ter beschikking. Tot daar verliep alles correct.
Omdat ik geen bevestiging had ontvangen dat de vervangwagen verlengd zou worden, heb ik zelf contact opgenomen met Cardoen. De ene medewerker verzekerde mij dat alles in orde zou komen en dat de communicatie elkaar waarschijnlijk kruiste, terwijl een andere medewerker mij liet weten dat de vervanging niet verlengd zou worden.
Tegelijkertijd kreeg ik telefoons en e-mails van de verhuurfirma van de vervangwagen dat deze dringend moest worden teruggebracht. Ik heb daarop de hele namiddag gebeld – afwisselend met Cardoen en mijn verzekering – maar werd voortdurend van het kastje naar de muur gestuurd. Uiteindelijk werd mij beloofd dat ik alles via mail mocht doorsturen naar Cardoen en dat men mij daarna onmiddellijk zou terugbellen. Dat telefoontje heb ik echter nooit ontvangen.
Toen ik zelf opnieuw probeerde te bellen, geraakte ik niet meer binnen. Uiteindelijk heb ik, bij gebrek aan duidelijkheid, de vervangwagen moeten binnenbrengen en stond ik dus zonder vervoer. De dag nadien kreeg ik een e-mail terug waarin werd vermeld dat men het in orde ging brengen, maar intussen had ik al geen vervangwagen meer. Ik heb hier onmiddellijk op gereageerd via mail, maar tot op heden heb ik nog steeds geen antwoord ontvangen.
Op dit moment weet ik niet of mijn wagen überhaupt al is binnengebracht voor herstelling, en ik beschik nog steeds over geen vervangauto. Dit zorgt voor heel wat praktische problemen in verband met mijn werk en dagelijkse verplaatsingen.
Ik ben bijzonder ontevreden over de gebrekkige communicatie en opvolging vanuit Cardoen. Dat ik zelf voortdurend moet bellen, achter documenten moet vragen en telkens tegenstrijdige informatie krijg, vind ik onaanvaardbaar. Ik wens graag te vernemen waar mijn wagen zich momenteel bevindt, wat de status van de herstelling is, en wanneer ik opnieuw over een vervangwagen kan beschikken.