Klacht RB - Automaat defect: Ik heb 4x geprobeerd om reglementair voor 1,5 uur te betalen via de parkeerautomaat in de Alexandre Ponchonstraat op 18/11/2023 rond 8u50, terwijl het zéér slecht weer was (vergadering bij Agence Sissau om 9u00). Eerst heb ik 2x met mijn debetkaart van Belfius geprobeerd ... Telkens gaf dit op het einde van de ingave een foutenboodschap op de parkeerautomaat: 'Weigering .... Vervolgens heb ik mijn andere debetkaart van BNP Paribas Fortis gebruikt en heb ook daar 2x mee geprobeerd om reglementair te betalen voor 1,5 uur parkeertijd. Telkens gaf dit opnieuw bij beëindiging van de ingave op de parkeerautomaat: 'Weigering .... Voor mij was het toen duidelijk dat de connectie met de bankapplicatie niet werkte en dat de parkeerautomaat defect was. Dus heb ik vervolgens als alternatief mijn blauwe schijf voor de voorruit gezet ... omdat ik ten allen tijde in regel wilde zijn met het parkeerreglement in Middelkerke. Het was tevens niet de eerste keer dat ik in de Alexandre Ponchonstraat reglementair parkeerde en reglementair een parkeerticket bekwam ... Dit was reeds zonder problemen het geval geweest op 4 november 2023 voor de Algemene Vergadering bij Sissau (kunt u nakijken in uw systeem ...). Vermits het duidelijk is dat de parkeerautomaat niet functioneerde op het moment van jullie controle, wil ik de huidige retributie vernietigd zien. Indien jullie niet antwoorden binnen de 5 werkdagen (ten laatste op 8 november 2023), ga ik hierover een klacht neerleggen bij TestAankoop (lidnr 1797083-61) en zal dit door de juristen van TestAankoop verder behandeld worden, omdat ik hier volledig in mijn recht ben. Vooruitziend naar jullie antwoord en kwijtschelding van deze retributie.