Terug

Klacht over ontevredenheid met geleverde diensten en behandeling door klantenservice

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. M.

Naar: Proximus

28/05/2024

Geachte heer/mevrouw,Met deze e-mail wil ik mijn grote ongenoegen uiten over de geboden service en de behandeling door Proximus. Hieronder geef ik een samenvatting van de problemen die ik heb ervaren sinds het afsluiten van een internet- en mobiele telefoonabonnement.1. Op 19 april sloot ik in de Proximus-winkel in Knokke een Flex Pack af met Giga Fiber en 2 Mobile Flex S gsm-abonnementen. Er werd mij een promotie van twee maanden gratis voorgesteld, inclusief tv.2. Op 24 april installeerde een technieker een wifi-modem, een wifi-booster en een tv-modem. We ontdekten echter dat we geen Giga Fiber hadden gekregen en onze mobiele telefoons waren niet in het pakket inbegrepen.3. Ondanks meerdere bezoeken aan de winkel en contact met de klantenservice, kon ons abonnement niet worden aangepast tijdens de promotieperiode.4. Een internettest door de klantendienst toonde aan dat onze modem slechts een maximale downloadsnelheid van 500 Mbps levert in plaats van de beloofde 2,5 Gbps.5. Er werd een afspraak gemaakt voor de installatie van de juiste modem op 17 mei, waarvoor ik een dag verlof heb genomen, maar er kwam niemand opdagen. Tot nu toe is er nog steeds geen nieuwe afspraak gemaakt.Toen wij voor dit probleem naar de winkel gingen werden wij uitgelachen en zeiden ze “wat is het probleem jullie internet werkt toch? haha”6. Ons gsm-abonnement is na een maand opeens ten onrechte aangepast naar 5GB internet en 120 belminuten, terwijl we onbeperkt bellen en 12GB hadden afgesproken.Terwijl ons vertelt werd dat er geen wijzigingen konden gebeuren, konden jullie dit wel wijzigen in jullie voordeel?Na 5 winkelbezoeken, 10 contractwijzigingen, ontelbare keren contact met de chat, afgewezen te zijn en uitgelachen te worden, zijn wij ontevreden en ten einde raadDeze situatie veroorzaakt aanzienlijke ongemakken voor mijn huishouden. Daarom verzoek ik u dringend om het volgende:- De juiste modem onmiddellijk te laten installeren.- Het mobiele abonnement te corrigeren naar de afgesproken voorwaarden.- Compensatie voor de periode waarin wij niet de beloofde service hebben ontvangen.- De beloofde 2 maand gratis vanaf de installatie van de juiste internet modem- Een grondige interne evaluatie om te voorkomen dat dergelijke problemen zich in de toekomst herhalen zodat proximus ons vertrouwen kan terug winnen.Ik verwacht dat u deze situatie met de hoogste prioriteit behandelt en binnen één week een oplossing biedt. Indien dit probleem niet naar behoren wordt opgelost, overweeg ik verdere stappen,Ik zie uw reactie en oplossing graag tegemoet.Met vriendelijke groet,Klantnummer: 15566369

Berichten (1)

Proximus

Naar: J. M.

11/06/2024

Dag mevrouw ,, Dag mijnheer,Hierbij bevestig ik dat alle nodige informatie werd gegeven tijdens ons telefonisch contact.Bedankt voor het vertrouwen.Met vriendelijke groeten,Het Proximus-teamContacteer ons op:===== Received from klachtenbox@test-aankoop.be on 2024-05-28-21.31.27.000000 ====== Ref. [THREAD_ID:1921009001726]

Bemiddeling door Testaankoop 20 juni 2024

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform