Geachte heer/mevrouw,Met deze e-mail wil ik mijn grote ongenoegen uiten over de geboden service en de behandeling door Proximus. Hieronder geef ik een samenvatting van de problemen die ik heb ervaren sinds het afsluiten van een internet- en mobiele telefoonabonnement.1. Op 19 april sloot ik in de Proximus-winkel in Knokke een Flex Pack af met Giga Fiber en 2 Mobile Flex S gsm-abonnementen. Er werd mij een promotie van twee maanden gratis voorgesteld, inclusief tv.2. Op 24 april installeerde een technieker een wifi-modem, een wifi-booster en een tv-modem. We ontdekten echter dat we geen Giga Fiber hadden gekregen en onze mobiele telefoons waren niet in het pakket inbegrepen.3. Ondanks meerdere bezoeken aan de winkel en contact met de klantenservice, kon ons abonnement niet worden aangepast tijdens de promotieperiode.4. Een internettest door de klantendienst toonde aan dat onze modem slechts een maximale downloadsnelheid van 500 Mbps levert in plaats van de beloofde 2,5 Gbps.5. Er werd een afspraak gemaakt voor de installatie van de juiste modem op 17 mei, waarvoor ik een dag verlof heb genomen, maar er kwam niemand opdagen. Tot nu toe is er nog steeds geen nieuwe afspraak gemaakt.Toen wij voor dit probleem naar de winkel gingen werden wij uitgelachen en zeiden ze “wat is het probleem jullie internet werkt toch? haha”6. Ons gsm-abonnement is na een maand opeens ten onrechte aangepast naar 5GB internet en 120 belminuten, terwijl we onbeperkt bellen en 12GB hadden afgesproken.Terwijl ons vertelt werd dat er geen wijzigingen konden gebeuren, konden jullie dit wel wijzigen in jullie voordeel?Na 5 winkelbezoeken, 10 contractwijzigingen, ontelbare keren contact met de chat, afgewezen te zijn en uitgelachen te worden, zijn wij ontevreden en ten einde raadDeze situatie veroorzaakt aanzienlijke ongemakken voor mijn huishouden. Daarom verzoek ik u dringend om het volgende:- De juiste modem onmiddellijk te laten installeren.- Het mobiele abonnement te corrigeren naar de afgesproken voorwaarden.- Compensatie voor de periode waarin wij niet de beloofde service hebben ontvangen.- De beloofde 2 maand gratis vanaf de installatie van de juiste internet modem- Een grondige interne evaluatie om te voorkomen dat dergelijke problemen zich in de toekomst herhalen zodat proximus ons vertrouwen kan terug winnen.Ik verwacht dat u deze situatie met de hoogste prioriteit behandelt en binnen één week een oplossing biedt. Indien dit probleem niet naar behoren wordt opgelost, overweeg ik verdere stappen,Ik zie uw reactie en oplossing graag tegemoet.Met vriendelijke groet,Klantnummer: 15566369