Terug

Klacht over onbeleefdheid en gebrek aan hulpvaardigheid bij Bpost Zelzate

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

E. H.

Naar: bpost

15/11/2023

Geachte heer/mevrouw,Hierbij wil ik een klacht indienen over mijn recente ervaring in het Bpost kantoor in Zelzate op dinsdag 14 november. Helaas was mijn ervaring met het personeel allesbehalve bevredigend en ik voel me genoodzaakt mijn ongenoegen te uiten. Ik ben diep teleurgesteld en geschrokken door deze ervaring, en ik had dit geenszins verwacht bij het afhandelen van mijn zendingen.Ik arriveerde omstreeks 17u46 bij het kantoor om drie pakketten af te leveren. Helaas werd ik bij aankomst direct geconfronteerd met een onvriendelijke reactie van het personeel, waarbij mij te verstaan werd gegeven dat het kantoor bijna zou sluiten. Begrijpend dat ik weinig tijd had, heb ik mijn uiterste best gedaan om de pakketten snel in orde te maken met behulp van de beschikbare plakband. Echter was de plakband (rond 17u49) op bij het dichtmaken van mijn laatste pakket. Ik vroeg vriendelijk om een nieuwe rol plakband, maar tot mijn verbazing werd me botweg en onbeleefd meegedeeld dat ze mij deze niet wou geven. De houding van het personeelslid was buitengewoon onbeleefd en gebrek aan hulpvaardigheid heeft ervoor gezorgd dat mijn pakket niet kon worden ingescand. Dit heeft mij teleurgesteld en ontevreden achtergelaten over de service die ik had verwacht van Bpost.Als gewaardeerde klant verwacht ik een zekere mate van respect en hulpvaardigheid bij het gebruik van de diensten van Bpost. Dit voorval heeft echter een onaangename nasmaak achtergelaten.Ik vraag dan ook vriendelijk om excuses van het betreffende personeelslid voor dit onaanvaardbare gedrag jegens een klant. Ik hoop dat er passende stappen worden ondernomen om dergelijke situaties in de toekomst te vermijden met eventuele andere klanten, en ik waardeer uw aandacht voor deze kwestie.Graag zie ik een reactie tegemoet en hoop ik op een passende oplossing voor deze situatie.Met vriendelijke groet,Elien H.

Berichten (2)

bpost

Naar: E. H.

16/11/2023

REF 1-51684590429Beste klant,We hebben uw verzoek ontvangen.Uit het onderzoek van uw aanvraag is evenwel gebleken dat u hierover nog geen klacht hebt ingediend bij de klantendienst van bpost.Om een optimale opvolging van uw dossier te verzekeren, nodigen wij u uit om contact met hen op te nemen. Onze adviseurs nemen uw verzoek dan in behandeling.U kunt hen telefonisch bereiken op 02 201 23 45 of via ons contactformulier: www.bpost.be/nl/faqs.Met vriendelijke groeten,MarcbpostAnspachlaan 1 bus 11000 Brussel CAUTION: This email originated from outside of the organization. Do not click links or open attachments unless you can confirm the sender and know the content is safe. Use your Outlook Hoxhunt button to report undesired mail. Thank you.___________________En cas de réponse, ne pas supprimer le code suivant/ In geval van antwoorden, de volgende code niet verwijderen/ In case of reply, do not delete the following code: [THREAD ID:1-NQRXPBJ]

E. H.

Naar: bpost

17/11/2023

Beste,Helaas kon ik geen e-mailadres terugvinden op de website van Bpost om mijn klacht in te dienen vandaar dat ik het direct via deze weg moet doen. Via de klachtendienst van de website krijg ik enkel een keuze menu (zoals bijvoorbeeld pakje niet ontvangen, niet tevreden over postbode,...) die niet van toepassing zijn op mijn klacht waardoor ik deze niet schriftelijk kan indienen. Ik wou dit graag ook op papier zetten omdat het gedrag van de medewerker echt ongepast was. Ik lees net ook via Google Reviews dat er nog klachten zijn over deze persoon van het kantoor (blonde dame met bril).


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform