Geachte heer/mevrouw,Hierbij wil ik een klacht indienen over mijn recente ervaring in het Bpost kantoor in Zelzate op dinsdag 14 november. Helaas was mijn ervaring met het personeel allesbehalve bevredigend en ik voel me genoodzaakt mijn ongenoegen te uiten. Ik ben diep teleurgesteld en geschrokken door deze ervaring, en ik had dit geenszins verwacht bij het afhandelen van mijn zendingen.Ik arriveerde omstreeks 17u46 bij het kantoor om drie pakketten af te leveren. Helaas werd ik bij aankomst direct geconfronteerd met een onvriendelijke reactie van het personeel, waarbij mij te verstaan werd gegeven dat het kantoor bijna zou sluiten. Begrijpend dat ik weinig tijd had, heb ik mijn uiterste best gedaan om de pakketten snel in orde te maken met behulp van de beschikbare plakband. Echter was de plakband (rond 17u49) op bij het dichtmaken van mijn laatste pakket. Ik vroeg vriendelijk om een nieuwe rol plakband, maar tot mijn verbazing werd me botweg en onbeleefd meegedeeld dat ze mij deze niet wou geven. De houding van het personeelslid was buitengewoon onbeleefd en gebrek aan hulpvaardigheid heeft ervoor gezorgd dat mijn pakket niet kon worden ingescand. Dit heeft mij teleurgesteld en ontevreden achtergelaten over de service die ik had verwacht van Bpost.Als gewaardeerde klant verwacht ik een zekere mate van respect en hulpvaardigheid bij het gebruik van de diensten van Bpost. Dit voorval heeft echter een onaangename nasmaak achtergelaten.Ik vraag dan ook vriendelijk om excuses van het betreffende personeelslid voor dit onaanvaardbare gedrag jegens een klant. Ik hoop dat er passende stappen worden ondernomen om dergelijke situaties in de toekomst te vermijden met eventuele andere klanten, en ik waardeer uw aandacht voor deze kwestie.Graag zie ik een reactie tegemoet en hoop ik op een passende oplossing voor deze situatie.Met vriendelijke groet,Elien H.