Terug

Klacht over niet-geleverde koelkast – bestelling 25/10 – winkel Schoten

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Levering

Klacht

R. B.

Naar: KREFEL

09/11/2025

Beste, Op 25 oktober heb ik in de Krëfel-winkel te Schoten een Amerikaanse koelkast van LG aangekocht, geholpen door een medewerkster genaamd Vanessa. In de winkel werd mij meegedeeld dat dit toestel rond 2 november terug in voorraad zou zijn en ten laatste op 6 november geleverd zou worden. Vandaag is het 9 november, en ik heb nog geen enkele communicatie ontvangen over de levering. Wij zitten intussen zonder koelkast, wat uiteraard erg vervelend is. Na zelf contact opgenomen te hebben met de klantendienst, kreeg ik enkel te horen dat ik “geen andere optie heb dan te moeten afwachten”, zonder enige concrete informatie over de levering. Dat vind ik niet aanvaardbaar gezien de gemaakte beloftes en het feit dat de aankoop reeds betaald is (met samenaankoopbonnen). Ik vraag hierbij dan ook om: 1. Ofwel de koelkast onmiddellijk te leveren zoals beloofd, 2. Ofwel een terugbetaling van het volledige bedrag, niet in de vorm van bonnen of winkelkrediet, aangezien we absoluut niets anders wensen aan te kopen bij Krëfel na deze ervaring. Moest het duidelijk zijn geweest dat de levering een langere tijd op zich zou kunnen laten wachten tijdens het winkelbezoek, had ik ook nooit deze aankoop overwogen. Gelieve mij zo spoedig mogelijk te contacteren met een concrete oplossing of leverdatum. Mvg, Roderick Bedaux


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform