Terug

Klacht over hotel

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

D. D.

Naar: TUI Belgium - TUIfly

07/12/2024

Beste, Wij hebben een vakantie geboekt bij TUI.nl vertrek 10/11/24 terugkomst 20/11/24 naar Mexico Na tweede dag in hotel hebben wij aangegeven aan reisleider van Tui (Roberto) en receptie dat wij bijna niet kunnen slapen van de septische geur in de kamer , wegens hier niet echt naar geluisterd werd buiten geurspray eens spuiten hebben wij mail verzonden met klant naar TUI klachtendienst op 14/11/24 waarop wij een mail ontvingen dat ze contact gingen opnemen met receptie voor oplossing , ik had ook achter een commerciële geste gevraagd wegens er in de eerste twee dagen ook werken aan de gang waren in hotel maken van houten trap hels lawaai. Hierop kreeg ik voorstel van 200€ heb ik aanvaard door ze het gingen oplossen met receptie helaas is dit niet opgelost na rappels 18/11 , 27/11, 28/11 ,29/11 en 2/12 Is er vanaf 18/11 nog een bijkomend probleem gekomen vocht plekken trokken in de kamer na hevige regenval ook foto’s zijn hiervan doorgezonden , met vermelding ik in UZ Gent long patiënt ben en dit moet opgelost worden Bij terugkomst in Amsterdam was ook mijn bagage beschadigd ook hiervan klacht gedaan via mail en foto’s Het enigste antwoord ik ontvang u heeft 200€ ontvangen dus voor ons einde verhaal nogmaals benadruk dit is aanvaard via mail met reden jullie het gingen oplossen en geen probleem meer vanaf 14/11 ging zijn voor de rest vakantie ook vochtproblemen en bagage was niet gebeurd Ik hoop op een oplossing en hulp van test aankoop

Bemiddeling door Testaankoop 17 december 2024

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform