Betreft: Klacht over gebrek aan hulp bij diefstal van betaald product. Mijn naam is Julia en ik schrijf u om mijn diepe teleurstelling en frustratie te uiten over de gebrekkige dienstverlening die ik heb ervaren met betrekking tot mijn recente aankoop bij Telenet. Op 28 december 2023 plaatste ik een bestelling bij Telenet voor een iPhone 15. Deze aankoop vertegenwoordigde een investering van 999 euro, die ik met alle vertrouwen en in overeenstemming met mijn verwachtingen deed. Helaas is het product kort daarna gestolen, en sindsdien ben ik verstrikt geraakt in een spiraal van onverschilligheid en onvoldoende ondersteuning van hun klantenservice. Ik heb herhaaldelijk contact opgenomen met hun klantenservice via telefoon en mail, waarbij ik mijn situatie uiteenzette en smeekte om hulp. Ondanks mijn herhaalde inspanningen heb ik tot op heden geen bevredigend antwoord of adequate ondersteuning ontvangen. Dit heeft niet alleen geleid tot aanzienlijke frustratie, maar ook tot het gevoel van radeloosheid dat ik momenteel ervaar. Ik begrijp dat dergelijke situaties complex kunnen zijn, maar als betalende klant verwacht ik op zijn minst een redelijke mate van klantenservice en betrokkenheid. De schijnbare onverschilligheid en het gebrek aan communicatie van hun kant hebben mijn vertrouwen in Telenet ernstig geschaad. Ik verzoek hun dringend om mijn klacht serieus te nemen en zo snel mogelijk actie te ondernemen om mijn probleem op te lossen. Ik verwacht een passende reactie binnen een redelijke termijn, bij voorkeur niet langer dan 26 januari 2024 vanaf de datum van deze brief. Indien mijn zorgen niet op een bevredigende manier worden aangepakt, overweeg ik verdere stappen te ondernemen om mijn rechten als consument te beschermen. Ik hoop echter dat het niet tot dat punt hoeft te komen en dat we dit probleem op een constructieve manier kunnen oplossen. In afwachting van uw spoedige actie verblijf ik, Hoogachtend, Julia