Terug

Klacht over bedrieglijke aanbieding en levering

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Verkoop

Klacht

L. V.

Naar: Fruugo

07/11/2025

Zie bijlage

Berichten (4)

Fruugo

Naar: L. V.

08/11/2025

- Typ uw reactie boven deze regel - Your request (4803503) has been updated. To add additional comments, reply to this email. Simon B (Fruugo.com) 8 nov 2025 13::28 GMT Hallo Klachten, Bedankt voor je bericht. Hoe kan ik je helpen? Ik hoor graag van je. Met vriendelijke groet, Simon Wil je lid worden van onze klantonderzoekscommunity? We horen graag van je: s:docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSe4Odd5j8UuZyS6fAsIw-S1zJiw3Xvs8Pgb4j41WR4JLTj6MA/viewform Fruugo Customer Care Klachten 7 nov 2025 17:46 GMT

Fruugo

Naar: L. V.

10/11/2025

- Typ uw reactie boven deze regel - Hi there Simon provided an update recently but we haven't heard back from you yet. If you require any further assistance, simply reply to this email and we would be happy to help. If we do not hear back from you within 2 days, you will receive a notification to advise your query will be deemed as solved but please be assured we are happy to provide any further assistance if required so please feel free to get back in touch. Thanks! Fruugo Customer Care Simon B (Fruugo.com) 8 nov 2025 13::28 GMT Hallo Klachten, Bedankt voor je bericht. Hoe kan ik je helpen? Ik hoor graag van je. Met vriendelijke groet, Simon Wil je lid worden van onze klantonderzoekscommunity? We horen graag van je: s:docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSe4Odd5j8UuZyS6fAsIw-S1zJiw3Xvs8Pgb4j41WR4JLTj6MA/viewform Fruugo Customer Care Klachten 7 nov 2025 17:46 GMT

Bemiddeling door Testaankoop 11 november 2025

Fruugo

Naar: L. V.

12/11/2025

- Typ uw reactie boven deze regel - We contacted you a few days ago to see if you had a chance to review the latest update from Fruugo Customer Care. ( 4803503) We haven’t heard back so we’ll solve the ticket for the time being. We hope you resolved the issue successfully, but, if this isn't the case, simply reply to this email within the next few days and your ticket will reopen again automatically. To review, comment and reopen the request, follow the link below: :fruugo.zendesk.com/hc/requests/4803503 We'd love to hear what you think of our customer service. Please take a moment to answer one simple question below: Hoe beoordeelt u de support die u hebt ontvangen? Goed, ik ben tevreden Slecht, ik ben ontevreden Simon B (Fruugo.com) 8 nov 2025 13::28 GMT Hallo Klachten, Bedankt voor je bericht. Hoe kan ik je helpen? Ik hoor graag van je. Met vriendelijke groet, Simon Wil je lid worden van onze klantonderzoekscommunity? We horen graag van je: s:docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSe4Odd5j8UuZyS6fAsIw-S1zJiw3Xvs8Pgb4j41WR4JLTj6MA/viewform Fruugo Customer Care Klachten 7 nov 2025 17:46 GMT

Fruugo

Naar: L. V.

14/11/2025

- Typ uw reactie boven deze regel - Hello Klachten, We'd love to hear what you think of our customer service. Please take a moment to answer one simple question by clicking either link below: Hoe beoordeelt u de support die u hebt ontvangen? Goed, ik ben tevreden Slecht, ik ben ontevreden Here's a reminder of what your ticket was about: Simon B (Fruugo.com) 8 nov 2025 13::28 GMT Hallo Klachten, Bedankt voor je bericht. Hoe kan ik je helpen? Ik hoor graag van je. Met vriendelijke groet, Simon Wil je lid worden van onze klantonderzoekscommunity? We horen graag van je: s:docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSe4Odd5j8UuZyS6fAsIw-S1zJiw3Xvs8Pgb4j41WR4JLTj6MA/viewform Fruugo Customer Care Klachten 7 nov 2025 17:46 GMT


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform