Beste,
Bedankt voor uw reactie. Ik wil hierbij graag enkele zaken rechtzetten, aangezien de informatie die u verstrekt niet correct is.
Ten eerste, de bewering dat de verzekering mij reeds op 30 januari 2025 heeft aangeschreven, klopt niet. Zoals u kunt zien in de bijlage, heb ik pas vandaag een antwoord ontvangen. Dit bewijs spreekt uw eerdere bewering tegen.
Daarnaast heb ik ook een bevestiging ontvangen van jullie vorige verzekeraar waarin wordt aangegeven dat jullie niet langer bij hen verzekerd zijn. Dit werd duidelijk gecommuniceerd door de vorige verzekeraar, en ik voeg deze correspondentie als bewijs bij.
Verder wil ik benadrukken dat deze kwestie betrekking heeft op Easy Life en jullie verzekeraar Vivium. Ik verwacht dat u deze situatie correct behandelt en niet probeert de verantwoordelijkheid af te schuiven.
Ik wil u erop wijzen dat eventuele onjuiste of misleidende informatie die u verstrekt, in een eventuele gerechtelijke procedure tegen u gebruikt kan worden, mocht deze zaak niet spoedig worden opgelost. Ik beschik over al het bewijsmateriaal van de communicatie die ik tot nu toe heb gehad met Easy Life en jullie vorige verzekeraar.
Het is onaanvaardbaar dat ik eerst twee maanden aan het lijntje ben gehouden, vervolgens te horen krijg dat jullie van verzekeraar zijn veranderd, en daarna een reactie ontvang van de nieuwe verzekeraar waarin zonder enige onafhankelijke expertise wordt geconcludeerd dat de schade onmogelijk door de poetsvrouw veroorzaakt kon zijn.
Ik verwacht dat u deze zaak serieus neemt en een passende oplossing zoekt in overleg met uw verzekering.
Met vriendelijke groet,
Mehrdad