Terug

Klacht over afhandeling van schadegeval door Vivium (referentie: C302500256

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

M. S.

Naar: Easy Life

10/02/2025

Korte beschrijving Ik richt mij tot u met betrekking tot een schadegeval dat plaatsvond op 29 november 2024 waarbij Dienstenbedrijf Easy Life, verzekerd bij Vivium, betrokken is. Ik ben van mening dat de verzekeraar onvoldoende stappen heeft ondernomen om de situatie naar behoren op te lossen en mijn claim correct te behandelen. Vivium heeft aangegeven dat hun verzekerde de aansprakelijkheid betwist en beweert dat de schade "onmogelijk op die manier veroorzaakt kan zijn door hun verzekerde". Ik ben het hier niet mee eens en voel mij als benadeelde partij niet correct behandeld. De feiten zijn als volgt: 1. Op 29 november 2024 is er schade ontstaan aan mijn eigendom terwijl medewerkers van Easy Life aanwezig waren om schoonmaakdiensten uit te voeren. 2. Het bewijs dat de schade door Easy Life is veroorzaakt, kan worden aangetoond bewijzen, zoals foto’s, getuigenverklaringen van de poetsvrouw. 3. Ondanks mijn duidelijke melding en bewijsmateriaal, wijst Vivium alle aansprakelijkheid af zonder degelijke argumentatie of een onafhankelijk onderzoek. Mijn klacht: Vivium voert geen grondig onderzoek uit naar de oorzaak van de schade. Er is geen onafhankelijke expertise aangeboden om de situatie objectief te beoordelen. Ik voel mij als benadeelde in de steek gelaten, terwijl ik recht heb op een eerlijke behandeling. Mijn eisen: 1. Ik vraag Vivium om een onafhankelijk expert aan te stellen om de schade te onderzoeken en de oorzaak vast te stellen.

Berichten (2)

Easy Life

Naar: M. S.

11/02/2025

Beste, Is onderstaande klacht naar ons als Easy Life bedoelt of naar Vivium? Met vriendelijke groeten – Sincères salutations – Kind regards Leila Van: klachten@notify.test-aankoop.be klachten@notify.test-aankoop.be Namens klachten@test-aankoop.be Verzonden: maandag 10 februari 2025 19:32 Aan: Easy Life - Klantendienst klantendienst@Easylifedc.be Onderwerp: Klacht over afhandeling van schadegeval door Vivium (referentie: C302500256 ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

M. S.

Naar: Easy Life

11/02/2025

Beste, Bedankt voor uw reactie. Ik wil hierbij graag enkele zaken rechtzetten, aangezien de informatie die u verstrekt niet correct is. Ten eerste, de bewering dat de verzekering mij reeds op 30 januari 2025 heeft aangeschreven, klopt niet. Zoals u kunt zien in de bijlage, heb ik pas vandaag een antwoord ontvangen. Dit bewijs spreekt uw eerdere bewering tegen. Daarnaast heb ik ook een bevestiging ontvangen van jullie vorige verzekeraar waarin wordt aangegeven dat jullie niet langer bij hen verzekerd zijn. Dit werd duidelijk gecommuniceerd door de vorige verzekeraar, en ik voeg deze correspondentie als bewijs bij. Verder wil ik benadrukken dat deze kwestie betrekking heeft op Easy Life en jullie verzekeraar Vivium. Ik verwacht dat u deze situatie correct behandelt en niet probeert de verantwoordelijkheid af te schuiven. Ik wil u erop wijzen dat eventuele onjuiste of misleidende informatie die u verstrekt, in een eventuele gerechtelijke procedure tegen u gebruikt kan worden, mocht deze zaak niet spoedig worden opgelost. Ik beschik over al het bewijsmateriaal van de communicatie die ik tot nu toe heb gehad met Easy Life en jullie vorige verzekeraar. Het is onaanvaardbaar dat ik eerst twee maanden aan het lijntje ben gehouden, vervolgens te horen krijg dat jullie van verzekeraar zijn veranderd, en daarna een reactie ontvang van de nieuwe verzekeraar waarin zonder enige onafhankelijke expertise wordt geconcludeerd dat de schade onmogelijk door de poetsvrouw veroorzaakt kon zijn. Ik verwacht dat u deze zaak serieus neemt en een passende oplossing zoekt in overleg met uw verzekering. Met vriendelijke groet, Mehrdad

Bemiddeling door Testaankoop 06 maart 2025

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform